بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی در سال 2020

0
813

با ورود به سال 2020، تلویزیون 55 اینچی اصولاً در رده بندی تلویزیون‌های متوسط (Medium) قرار دارند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، تلویزیون‌های ارائه شده در سال 2020 قابلیت‌های خوبی در اختیار شما قرار می‌دهند و در اکثر مواقع یک مدل 55 اینچی در خود جای داده‌اند. در این مطلب با بهترین تلویزوین های 55 اینچی سال 2020 آشنا می‌شوید.

اکنون می‌توانید یک تلویزیون 55 اینچی کاملاً مناسب و با کیفیت تصویر خوب، با قیمتی بیش از 300 دلار یا کمتر دریافت کنید.

بهترین تلویزیون 55 اینچی با کیفیت بالا: ال جی OLED55B8P

تلویزیون‌های با صفحه نمایش OLED بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌دهند اما ارزان قیمت نیستند. نمایشگرهای OLED از فناوری دیود ارگانیک گسیل دهنده‌ی نور برای ارائه روشنایی، کنتراست و زاویه دید استفاده می‌کنند که هیچ تلویزیون LCD (یا QLED) از آن بهره نمی‌برد.

بهترین تلویزیون 55 اینچی از نظر ارزش پول: TCL 55R625

هیچ کدام از تلویزیون‌های این لیست این مقدار کیفیت خوب و قابل قبول را با قیمت بسیار پایین ارائه نمی‌دهند. این تلویزیون از سیستم عامل تلویزیون هوشمند Roku استفاده می‌کند که واقعاً همه خدمات برتر پخش را به خوبی در خود جای داده است. آخرین نسخه TCL 6-Series حتی به لطف بهبود رنگ، کیفیت تصویر بهتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد.

پادشاه تلویزیون‌های در کیفیت تصویر: ال جی OLED55C9P

اگر یک تلویزیون باکیفیت تصویر بالا می‌خواهید و هزینه آن برای شما مهم نیست این مدل ال جی را بخرید. در تست‌های جانبی C9 بهترین تلویزیون از نظر کیفیت است. تلویزیون OLED ال جی 2019 همچنین دارای درگاه HDMI 2.1 هستند که برخی از خریداران رده بالا، به ویژه گیمرها تمایل به خرید آن دارند.

دومین تلویزیون 55 اینچی از نظر ارزش پول: Vizio M558-G1

بعد از TCL 6-Series ذکر شده، هیچ تلویزیونی دیگری این  کیفیت تصویر را با این مقدار هزینه ارائه نمی‌دهد. در مقایسه‌های موجود، TCL در دو بخش مهم، به ویژه روشنایی HDR و رنگ سیاه، اندکی سرتر است. همچنین TCL را به دلیل داشتن سیستم عامل هوشمند تلویزیون Roku بیشتر توصیه می‌شود. علیرغم این گفته‌ها، Vizio هنوز هم انتخاب عالی است که بعضاً کمتر از TCL در دسترس است.

بهترین تلویزیون 55 اینچی از نظر بودجه: TCL 55S425

این تلویزیون TCL نمی‌تواند همانند هیچ کدام از مدل‌های بالا، کیفیت خوبی را ارائه دهد. اما این تلویزیون یک تجربه کاملاً خوب برای بیشتر افراد است و با قیمت مناسب خود در این لیست ما جای گرفته است.

بهترین تلویزیون 55 اینچی با ارزش با برند برتر: سامسونگ QN55Q70R

تلویزیون‌های QLED سامسونگ با داشتن نرخ تازه سازی 120 هرتز، در واقع ال سی دی‌های فانتزی و با کیفیت هستند، بنابراین آنها را با OLED اشتباه نگیرید. Q70R از یک تصویر عالی و طراحی بسیار زیبا سامسونگ برخوردار است و ویژگی‌های خوبی را با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. اگر به TCL یا Vizio و صفحه نمایش OLED علاقه‌ای ندارید؛ Q70 یک انتخاب عالی است. علاوه بر این گیمرها و افرادی که نیاز به اتصال یک پخش کننده Blu-ray یا دستگاه‌های پخش متعدد دارند، چهار درگاه HDMI و دو درگاه USB وجود دارد.

بهترین تلویزیون 55 اینچی OLED با ارزش و با کیفیت در 2020: ال جی OLED55B9P

اگرچه این تلویزیون سومین تلویزیون OLED در این لیست است، اما B9 می‌تواند بهترین تلویزیون سال باشد. B9 در مقایسه با B8 ویژگی‌های اضافی دیگری از جمله HDMI 2.1 و پشتیبانی از کنترل صدای هوشمند از طریق آمازون الکسا و اپل AirPlay 2 را در خود جای داده است. فقط کیفیت تصاویر آن از C9 کمتر است، اما اختلافات بسیار ناچیز است تلوو از آنجا که دویست دلار ارزانتر از C9 است، ارزش بهتری دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها