بهترین خبر برای طرفداران بازی Resident Evil

0
344
بهترین خبر برای طرفداران بازی Resident Evil

 Resident Evil یک بازی پرطرفدار میان کاربران بازی های کامپیوتری محسوب می شود. سری هفتم این بازی در سال میلادی جاری به بازار برای PS4،XBOX1و مایکروسافت ویندوز عرضه شد و شخصیت اصلی این بازی اتان وینترز است که یک نام جدید برای طرفداران این بازی محسوب می شود.این بازی فروش بسیار بالایی به خصوص در کشور های اروپایی را دارد ، البته پشتیبانی از دوربین  واقعیت مجازی بازی  بی شک یکی از مهمترین دلایل فروش بالای این بازی محسوب می شود.
روز گذشته خبرهای بسیار جالبی از سازندگان این بازی در سایت های معتبر خبری قرار گرفت مبنی بر انتشار یک نسخه جدید در سپتامبر 2017 به نام Resident Evil 7 Gold Edition .
این نسخه جدید دارای دو بخش داستانی است که دو کاراکتر کریس ردفیلد و زوئی بیکر شخصیت اصلی آن‌ها هستند. این دو قسمت Not a Hero و End of Zoe نام دارند و همراه با نسخه گلد بازی Resident Evil 7 در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) عرضه خواهند شد. البته کاربرانی که نسخه اولیه را خریداری کرده اند نیازی به خرید نسخه جدید ندارند. زیرا بسته اول برای تمامی دارندگان بازی رایگان خواهد بود، اما قیمت خرید بسته دوم 15 دلار است که از استور های رسمی کنسول های بازی قابل خریداری است . علاوه بر این دو بخش داستانی  قابل دانلود دو بسته Banned Footage Vol. 1 و  Banned Footage Vol 2  هم در نسخه گلد وجود خواهند داشت.
این بازی به دلیل آوردن شخصیت جدید اتان وینترز مورد انتقاد برخی از طرفداران قدیمی و متعصب خود برای شخصیت کریس قرار گرفت . در نتیجه بخش داستانی Not a Hero این کمپانی با آوردن بهترین شخصیت داستانی خود یعنی کریس سعی به مرور خاطرات کاربران و طرفداران خود دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها