بهترین دوربین دیجیتال 2018 چه مدلی است؟

0
809
بهترین دوربین دیجیتال 2018

 بهترین دوربین برای عکاسی یکی از تصمیماتی است که هر فردی که تقاضای خرید آن را دارد با توجه به معیارهایش باید آن را انتخاب کند.

بهترین دوربین عکاسی 2018

یکی از این معیارها نیز قیمت است که بسیاری از علاقه مندان به عکاسی را به دنبال مدل های با قیمت معقول تر می کشاند. لازم به ذکر است که سال 2018، سال دوربین های بدون آینه بود و بسیاری پیش بینی کردند که عمر DSLR ها به پایان رسیده است اما فعلا تغییری را در این زمینه مشاهده نخواهیم کرد. هم DSLR ها و هم دوربین های بدون آینه دارای نقاط قوت و ضعف زیادی هستند. در این نمونه هایی از بهترین مدل های دوربین عکاسی در سال 2018 با قیمت به صرفه را گرد هم آوردیم.

  • دوربین Nikon D850بهترین دوربین دیجیتال 2018 ، دوربین Nikon D850

دوربین نیکون با دارا بودن بازه قیمتی 3200 دلاری، یکی از محصولات پرطرفدار در صنعت عکاسی و فیلمبرداری DSLR در سال جاری بوده است که دارای سنسور 45.7 مگاپیکسلی با وضوح تصویر عالی برای مناظر، حالت مد و … است. این دوربین خصوصا برای آتلیه ها و عکاسان عروسی که خواهان عکس برداری پشت سر هم یا Burst Shooting هستند تا هیچ صحنه ای را از دست ندهند مناسب است. فیلمبردای 4K این دوربین نیز به همراه تکنولوژی لرزش دست می تواند ویژگی فریبنده ای باشد.

  • دوربین Sony A7 III16

این یکی از دوربین های بدون آینه سال 2018 است که از نوع بدون آینه و سنسور 24 مگاپیکسلی است. خط تولید دوربین های A7 سونی یکی از دوربین های مشهور با وضوح بالاست که امکان فیلمبرداری 4K را نیز به آن داده است. سنسور تازه، باتری بزرگ تر و سرعت عکاسی سریعتر نسبت به مدل قبلی و بهبود سیستم AF از ویژگی های این دوربین است.

  • دوربین Canon EOS 6D IIبهترین دوربین دیجیتال 2018 ،دوربین Canon EOS 6D II

این دوربین نیز یکی از دوربین های خوش قیمت برای عکاسی  با قیمت 1654 یورو است. شرکت کانن هر ساله با ارائه سری جدیدی از دوربین های EOS R به بازار هیجان می دهد. این دوربین در محدوده DSLR ها قرار دارد و عنوان ارزان ترین دوربین فول فریم را از این دسته از آن خود کرده است. رزولوشن آن 26 مگاپیکسل است و سرعت عکسبرداری پیوسته آن 6.5 فریم بر ثانیه است. صفحه نمایش لمسی، زوم اپتیکال و قابلیت مشاهده عمودی از دیگر ویژگی های این دوربین جذاب است.

  • دوربین Fujifilm X-T3بهترین دوربین دیجیتال 2018 ،دوربین Fujifilm X-T3

دوربین های حرفه ای فوجی فیلم ترکیبی از سرعت، قدرت و عملکرد را به نمایش می گذارند. مدل X-T3 از آخرین سنسور فوجی فیلم، موتور پردازشی و سیستم فوکوس خودکار بهره مند است. حسگر 26 مگاپیکسلی آن امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K با سرعت 50 فریم بر ثانیه را به کاربر می دهد. این دوربین از بسیاری جهات دیگر نیز دوربین قدرتمندی در بازار دوربین ها شناخته می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها