سامسونگ؛ بهترین دوربین عکاسی موبایل متعلق به این برند کره ای است

1
1483
سامسونگ؛ بهترین دوربین عکاسی موبایل متعلق به این برند کره ای است

کمپانی سامسونگ لقب بهترین دوربین عکاسی موبایل را به خود اختصاص داد. گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ روز گذشته در وب سایت DxOMark مورد بررسی قرار گرفت و توانست لقب برترین دوربین عکاسی و دوربین سلفی را به خود اختصاص دهد. این گوشی هوشمند در بخش دوربین سلفی نیز اقتدار خاصی دارد.

وب سایت DxOmark را باید معتبر ترین وب سایت برای بررسی دوربین های و لنز های حرفه ای موجود در جهان دانست، این وب سایت تمرکز بسیار زیادی در بخش گوشی های هوشمند دارد و به نوعی توانسته یک معیار بسیار معتبر برای کاربران و کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند قرار گیرد. این وب سایت با در نظر گرفتن موارد بسیاری و با توجه به قاعده و قوانین خود امتیاز هایی را برای گوشی های هوشمند در نظر می گیرد و به نوعی آن ها را رتبه بندی می کند.

در آخرین به روز رسانی این وب سایت گوشی هوشمند اس 10 پلاس توانست با به دست آوردن امتیاز های بسیار خوب شرایط جالبی را برای کمپانی سامسونگ به دست آورد و پس از مدت ها که پی 20 پرو هواوی به عنوان بهترین دوربین موبایلی شناخته می شد این لقب را به طور مشترک به خود نیز اختصاص دهد و به نوعی رقابت میان این دو برند محبوب را گسترش دهد.

سامسونگ؛ بهترین دوربین عکاسی موبایل

همانطور که بیان شد گلکسی اس  پلاس را باید بهترین دوربین گوشی های هوشمند دانست، از دید بسیاری از کاربران برای به دست آوردن و انتخاب بهترین گوشی هوشمند در بخش دوربین می توان امتیاز های موجود را با یکدیگر جمع کرد و به انتخاب یک گوشی هوشمند جدای از بخش دورین سلفی یا اصلی پرداخت. همانطور که بیان شد پرچمدار سامسونگ در بخش دوربین اصلی امتیاز 109 را کسب کرده است و در بخش دوربین سلفی نیز توانسته به کسب نمره 96 دست پیدا کند، از این رو جمع امتیازات به دست آمده کمپانی سامسونگ را موفق ترین برند در این زمینه معرفی می کند.

با این وجود در نظر داشته باشید که گوشی های هوشمند پرچمدار جدید به خصوص محصولات هواوی می توانند به سرعت خود را به این گوشی هوشمند نزدیک کنند و رقابت برای لقب بهترین دوربین گوشی هوشمند همچنان وجود دارد. بدون شک اضافه شدن پی 30 پرو هواوی و نسخه 5G گلکسی اس 10 می تواند رقابت برای بهترین بودن را در میان گوشی های هوشمند برتر موجود در بازار بهبود بخشد. البته در این میان از پرچمداران کمپانی های اپل و همچنین وان پلاس نیز نباید غافل شد.سامسونگ؛ بهترین دوربین عکاسی موبایل

سامسونگ در بخش دوربین عکاسی چه امتیازهایی را کسب کرده است؟

بر اساس اخبار منتشر شده، این گوشی هوشمند در بخش دوربین عکاسی توانست امتیاز 109 را کسب کند. گوشی های هوشمند میت 20 پرو و پی 20 پرو هواوی نیز این امتیاز را کسب کرده و در رده مشابه هم قرار دارند. به عبارت دیگر در حال حاضر این سه گوشی هوشمند به طور مشترک لقب برترین دوربین عکاسی موبایل را از آن خود کرده اند. پس از این سه گوشی هوشمند پرچمدار اپل در رتبه بعدی قرار دارد.از این رو انتظار می رود با پیشرفت های ایجاد شده رقابت میان سامسونگ وهواوی برای رسیدن به رتبه اول دوربین های موبایلی شاهد جذابیت های بسیار زیادی در این بخش باشیم.

در بخش دوربین سلفی نیز سامسونگ هنرنمایی کرده است. برترین دوربین گوشی های هوشمند در بخش دوربین سلفی امتیاز 96 را کسب کرده است. این گوشی هوشمند در شرایطی با امتیاز بسیار خوب در صدر برترین دوربین سلفی قرار گرفته است که رتبه دوم نیز در اختیار این کمپانی و نماینده سری نوت قرار دارد.سامسونگ در بخش دوربین عکاسی چه امتیازهایی را کسب کرده است؟

دوربین سلفی برترین گوشی های هوشمند چه امکاناتی دارد؟

کمپانی سامسونگ برای گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس در بخش دوربین سلفی دو لنز را در نظر گرفته است. این دو لنز 8 و 10 مگاپیکسلی در ابتدا شاید به نظر خیلی خاص نباشند اما آزمایش های انجام شده روی این گوشی، اخبار جالب توجهی به همراه دارد. در سال اخیر کمپانی سامسونگ توانسته است در بخش دوربین سلفی، قدرتمندترین برند لقب گیرد و به نظر می رسد قصد دارد این رویه را در سال جاری نیز ادامه دهد.دوربین سلفی برترین گوشی های هوشمند چه امکاناتی دارد؟

بهترین دوربین عکاسی سامسونگ از چه لنزهایی تشکیل شده است؟

لنزهای دوربین اصلی این گوشی هوشمند بسیار جالب توجه بوده و مطابق انتظار در کنار لنز اصلی شاهد لنزهای تله فوتو و فوق عریض هستیم. لنز اصلی این گوشی هوشمند 12 مگاپیکسل است و با گشودگی دریچه دیافراگم 1.5 شرایط ایده آلی را برای کاربران فراهم می کند.

لنز دوم این گوشی موبایل نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو است. این لنز قابلیت زوم اپتیکال دو برابر را برای کاربران فراهم می کند. لنز سوم این گوشی هوشمند نیز یک لنز 16 مگاپیکسلی به عنوان لنز فوق عریض است.بهترین دوربین عکاسی سامسونگ از چه لنزهایی تشکیل شده است؟

بهترین دوربین گوشی های سامسونگ در سال 2019 کدامند؟

همانطور که بیان شد گوشی هوشمند گلکسی اس 10 نسخه 5G به زودی وارد بازار فروش می شود و به احتمال زیاد به عنوان بهترین دوربین سامسونگ دست پیدا کند، این گوشی هوشمند دارای 4 لنز دوربین اصلی و دو لنز دوربین سلفی است.

در کنار این گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس وجود دارد که در حال حاضر بهترین انتخاب برای طرفداران عکاسی به شمار می رود. این گوشی هوشمند بدون شک فروش بسیار خوبی را برای سامسونگ رقم خواهد زد.

در کنار این گوشی هوشمند، نوت 9 سامسونگ وجود دارد که هنوز هم به عنوان یک خرید جذاب برای کاربران به شمار می رود، این گوشی هوشمند توانسته به خوبی طرفداران سری نوت سامسونگ را راضی نگه دارد و به نوعی تمام نیاز های آن ها را برطرف کند.گلکسی نوت 9 پس از اس 10 پلاس بهترین دوربین سلفی را در میان تمام گوشی های هوشمند موجود در بازار جهانی دارد.

در اواسط جدول بهترین دوربین گوشی های هوشمند در وب سایت DxOMark گوشی هوشمند اس 9 پلاس نیز وجود دارد، این گوشی هوشمند با وجود اینکه بیش از یک سال از عرضه آن می گذرد هنوز هم یک انتخاب خوب برای کاربران به شمار می رود و می تواند به یک محصول قابل اتکا برای طرفداران دوربین عکاسی به شمار رود.بهترین دوربین گوشی های سامسونگ در سال 2019 کدامند؟

بخش دوربین چه تاثیری روی فروش گوشی های موبایل دارد؟

بدون شک بخش گسترده ای از نیاز های کاربران گوشی های موبایل به بخش دوربین خلاصه می شود، این بخش در کنار طرفداران بسیار زیادی که دارد برای بخش تبلیغات نیز اهمیت زیادی دارد و به کاربران کمک می کند تا بتوانند فروش بهتری را برای گوشی های هوشمند به خصوص پرچمداران به دست آورد.

حال در این بخش یک سوال مطرح می شود و آن هم این موضوع است که آیا تفاوت های قیمت بسیار زیاد ارزش خرید یک گوشی هوشمند با دوربین کمی بهتر را دارد یا خیر. در واقع این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر علاقه مند به داشتن بهترین دوربین هستید باید هزینه های آن را قبول کنید با این وجود در بسیاری از موارد شاید خرید گوشی هوشمند جدید از نظر قیمتی مقرون به صرفه نباشد

نظر شما در مورد پرچمدار سامسونگ که لقب بهترین دوربین عکاسی موبایل را به دست آورده است چیست؟ آیا سامسونگ سال 2019 را با این لقب به پایان می رساند یا هواوی که حدود دو سال این لقب را به همراه داشت، با عرضه گوشی های پرچمدار، عنوان بهترین دوربین عکاسی موبایل را به تنهایی به خود اختصاص خواهد داد.بخش دوربین چه تاثیری روی فروش گوشی های موبایل دارد؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
giti
giti
4 سال پیش

گوشی های سری s بسیار عالی هستند.گلکسی s10+ از لحاظ باتری واقعا قوی عمل میکنه و با استفاده نرمال دو روز شارژ نگه میداره (بستگی به استفاده داره,من خودم دیتای گوشیم همیشه روشن نیست)و اینکه این گوشی هادوربین بسیار بالایی دارند و اگر با آن کار کرده باشید متوجه میشوید که یکی از بهترین برند های سامسونگ که دوربین بسیار حرفه ای داره.دلیل اصلی اینکه من گوشی رو گرفتم برای دو مورد بالا بود که تو این چند وقت واقعا من رو راضی نگه داشته