پوشیدنی ها

بهترین ردیاب‌‌های تناسب اندام 2020 را بشناسید

با استفاده، آزمایش و بررسی بیش از 100 ردیاب تناسب اندام یا فیتنس تراکر (fitness tracker) مختلف در Digital Trends، بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از digitaltrends، برای بیشتر افراد، Fitbit Charge 3 بهترین انتخاب خواهد بود. سبک و شیک است، استقامت بالایی دارد و در کنار تمام قابلیت‌های تناسب اندام موردنیاز، اعلان‌های تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

بهترین ردیاب تناسب اندام: Fitbit Charge 3

شرکت فیت بیت با افزودن آهسته و پیوسته ویژگی‌های هوشمند و طراحی ساده‌تر، مدل های ارائه شده خود را بهبود می‌بخشد. Charge 3 مظهر این روند تکاملی در Fitbit است.

ردیاب Fargebit Charge 3 ظاهری زیبا و با طراحی بدون دکمه دارد. این یک ردیاب تناسب اندام با سایز ایده آل است که برای مچ دست زنان خیلی بزرگ نیست و برای دست یک مرد نیز کوچک به نظر نمی‌رسد؛ این ردیاب آنقدر سبک است که حتی متوجه نمی‌شوید که آن را پوشیده‌اید.

Charge 3 دارای مجموعه کاملی از ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام از جمله نظارت بر ضربان قلب در تمام طول روز، شمارش گام‌ها در تمام روز، SmartTrack برای تشخیص خودکار تمرینات و حتی ردیابی چرخه قاعدگی برای خانم‌ها است. همه این معیارها را می‌توان در برنامه Fitbit مشاهده کرد، که هنوز هم بهترین رابط برنامه را برای ردیابی سلامتی دارد. Fitbit همچنین اخیراً پالس اکسیمتر را در Charge 3 فعال کرده است و به افراد این امکان را می‌دهد میزان اکسیژن خون را حین خواب ردیابی کنند.

ردیاب Charge 3 می‌تواند پیام‌های متنی و تماس را دریافت و پاسخ دهد و حتی از رسانه‌های اجتماعی و ایمیل اعلان دریافت کند.

بهترین ردیاب تناسب اندام برای اندروید: ردیاب Samsung Galaxy Fit

سامسونگ گلکسی فیت یک انتخاب عالی برای ورزشکارانی است که به دنبال یک ردیاب قابل اعتماد هستند. اولین موردی که در این ردیاب مشاهده می‌شود صفحه نمایش AMOLED رنگی و 0.95 اینچی Fit است.

Fit دارای یک رابط کاربری با صفحه لمسی است که دارای قابلیت پاسخگویی است. شما می‌توانید بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید تا ردیاب را از خواب بیدار کنید؛ اما نقاط قوت آن باعث شده که این نقطه ضعف کمرنگ به نظر برسد. از این گذشته، در صورت نیاز به روشن کردن صفحه نمایش، می‌توانید به راحتی مچ دست خود را بالا برده یا دکمه جانبی را فشار دهید.

ردیابی تناسب اندام یکی دیگر از نکات برجسته Galaxy Fit است. بیش از 90 تمرین مختلف برای آن وجود دارد.

تشخیص خودکار یکی از ویژگی‌های مورد علاقه در این ردیاب تناسب اندام است و این امکان را به شما می‌دهد تا ورزش را شروع کرده و داده‌های مورد نیاز مانند فاصله، سرعت و زمان سپری شده را مشاهده کنید. علاوه بر این یادآوری‌های عدم تحرک از شما می‌خواهید زمانی را صرف راه رفتن کنید.

با قیمتی کمتر از 100 دلار، سامسونگ Galaxy Fit نه تنها بهترین تناسب اندام پوشیدنی برای کاربران اندرویدی است؛ بلکه یکی از با ارزش‌ترین آنها است.

بهترین ردیاب تناسب اندام iOS: ردیابApple Watch Series 5

اپل واچ سری 5 بهترین ردیاب تناسب اندام موجود برای iOS است. در سری 5 این ساعت هوشمند قابلیت های مانند  ماندگاری باتری و صفحه نمایش همیشه روشن اضافه شده که خواندن ساعت را ساده‌تر می‌کند. این اپل واچ همچنین پردازنده‌ای سریعتر و عملکرد بهبود یافته نسبت به سری 4  ارائه می‌دهد.

همه ما می دانیم که اپل واچ عملکردهای زیادی را ارائه می‌دهد، اما بیشتر ویژگی‌های تناسب اندام شامل ردیابی GPS، تغیر ارتفاع و مانیتور ضربان قلب در این ردیاب قرار داده شده است و همچنین تا 50 متر زیر آب، دارای قابلیت ضد آب است. این مدل از تعداد قابل توجهی از انواع تمرینات پشتیبانی می‌کند و حتی به شما یادآوری می‌کند که پس از چند ساعت عدم تحرک حرکت کنید. قابلیت اتصال بلوتوث و پشتیبانی از Siri ار ویژگی های مفید اپل واچ سری 5 است.

بهترین ردیاب تناسب برای کودکان: Fitbit Ace 2

Fitbit یک ردیاب تناسب اندام به نام Ace 2 برای كودكان ارائه کرده است. این ردیاب دارای بند نرم است که به راحتی در مچ دست کودک قرار می‌گیرد و قابل تنظیم است تا در اندازه‌های مختلفی تنظیم شود. این بند در مدل‌های Night Sky و Neon Yellow یا Watermelon Teal در دسترس است و در صورت خراب شدن قابل تعویض بوده یا کودک شما می‌تواند رنگ دیگری را انتخاب کند. Ace 2 همچنین تا 50 متر زیر آب قابلیت ضد آب دارد و کودکان می‌توانند از آن در استخر آب استفاده کنند.

ردیاب دارای رابط کاربری کودکانه‌ای است که قدم‌ها، دقیقه‌های فعال بودن و خواب را ردیابی می‌کند. شما می‌توانید برای پس زمینه ساعت از تم‌های مورد علاقه کودکان استفاده کنید. این ردیاب می‌تواند به بچه‌ها یادآوری کنند که به رختخواب بروند و ببینند که هر شب چه مدت می‌خوابند.

بهترین ردیاب تناسب اندام با قیمت ارزان: ردیاب Fitbit Inspire

Fitbit Inspire یک ردیاب تناسب اندام زیر 100 دلار است که کارایی بالایی دارد.

اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام اقتصادی هستید، ردیاب Inspire برند Fitbit با قیمت زیر 100 دلار ایده آل است. شما می‌توانید از این فیتنس تراکر برای ردیابی قدم‌ها، تمرینات، خواب، وزن، آب و استرس خود استفاده کنید (فقط مدل HR). این ردیاب دارای یک صفحه نمایش ساده با اندازه مناسب و طراحی شیک است که به اندازه کافی بزرگ است تا هشدارهای دریافتی و آمارهای ورزشی را روی آن مشاهده کنید؛ اما آنقدر بزرگ نیست که روی مچ دست شما خیلی بزرگ به نظر برسد.

این ردیاب آنقدر جمع و جور و سبک است که به سختی وزن آن را روی دست حس می‌کنید و ظاهری زیبا و گردی دارد.

بهترین ردیاب تناسب اندام ضد آب: Samsung Gear Fit2 Pro

مانند Fit 2 ردیاب تناسب اندام Gear Fit2 Pro سامسونگ یک ردیابی تناسب اندام سبک و زیبا است که به خاطر عملکرد درون آب و مجموعه ویژگی‌های جذاب آن محبوب شده است. Gear Fit2 Pro به برنامه Speedo متصل می‌شود که می‌توانید برای ردیابی اهداف شنا، زمان شنا، سرعت و فاصله شما در یک جلسه تمرینی استفاده شود. این ردیاب گزینه‌ای برای ذخیره و پخش موسیقی، GPS داخلی و مقاومت در برابر آب داشته و مقرون به صرفه است.

صفحه نمایش آن 1.2 اینچی Super AMOLED با وضوح 320 در 320 است که در حین پیمایش در معیارهای روزانه مانند قدم‌های شمارش شده، کالری سوزانده شده، حرکت از پله‌ها و میزبانی از داده‌های تناسب اندام مفید خواهد بود.

این ردیاب امکان ارسال اعلان‌ها فیس بوک و توئیتر، تماس‌های تلفنی و پیام‌های متنی را پشتیبانی می‌کند. هم iOS و هم اندروید می‌توانند این اعلان‌ها را دریافت کنند اما فقط کاربران اندروید می توانند به آن‌ها پاسخ دهند.

بهترین ردیاب تناسب برای ردیابی خواب: Garmin Vivosmart 4

Garmin Vivosmart 4 ردیاب تناسب اندام بسیار خوبی است که به دلیل ویژگی ردیابی از خواب بسیار محبوب شده است. مانند اکثر پوشیدنی‌ها، Vivosmart 4 از سنسورهای حرکتی و داده‌های ضربان قلب استفاده می‌کند تا خواب شما را ردیابی کند. این ردیاب می‌تواند بگوید که چند ساعت خوابیدید و چه مدت در مرحله REM، خواب سبک یا خواب عمیق بودید. همچنین میزان بی قراری شما در خواب و تعداد دفعاتی که بیدار شده‌اید را ثبت می‌کند.

Vivosmart 4 نه تنها مراحل خواب را ردیابی می‌کند، بلکه دارای یک پالس اکسیمتر است که میزان اکسیژن خون را نیز در طول شب می‌سنجد. از این مقادیر می‌توان برای شناسایی اختلالات خواب مانند آپنه استفاده کرد. البته این ردیاب به اندازه کافی حساس نیست و سایر پارامترهای لازم برای تأیید آپنه خواب را ردیابی نمی‌کند.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

2 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش