بهترین روش استعلام خلافی خودرو با روش هایی ساده و کاربردی

0
748
بهترین روش استعلام خلافی خودرو با روش هایی ساده و کاربردی

انتخاب بهترین روش استعلام خلافی خودرو در میان همه روش های دیگر پیچیده ای خاصی ندارد و تنها نیاز است که با توجه به زمانی که دارید بهترین روش را برای پرداخت خلافی انتخاب کنید.

بهترین روش استعلام خلافی خودرو : مراجعه حضوری

یکی از روش هایی که کاربران آن را بهترین روش استعلام خلافی خودرو می دانند، مراجعه حضوری به مراکز پلیس + 10 است یکی از بهترین روش استعلام خلافی خودرو در میان روش های دیگر چون روش های آنلاین است که افرادی که به این روش های آنلاین اعتماد ندارند آن را انتخاب می کنند. برای اینکه از این بهترین روش استعلام خلافی خودرو به شکل حضوری استفاده کنید نیاز است که با در دست داشتن کارت خودرو و دیگر مدارک شناسایی خود به یکی از مراکز پلیس +10 نزدیک خود مراجعه کنید و استعلام خلافی خود را بگیرید.

البته جز در موارد انتقال سند و برای صفر کردن خلافی، لزومی به استعلام خلافی از طریق پلیس+۱۰ نیست و می توانید روش های دیگر را امتحان کنید. همچنین لازم به یادآوری است که در استعلام خلافی خودرو از طریق پیامک نیز، محل و نوع تخلف مشخص نمی شود. استعلام خلافی خودرو از طریق اپلیکیشن و سایت یکسان است و اطلاعات آن با فاصله دو هفته ای به روز می شود.

بهترین روش استعلام خلافی خودرو از طرق آنلاین

اگر امکان مراجعه حضوری ندارید و دوست دارید این کار را در زمان کمتر و به شیوه های آنلاین انجام دهید نیاز است که به سایت پلیس راهور به عنوان بهترین روش استعلام خلافی خودرو به صورت آنلاین مراجعه کنید. روش آنلاین می تواند در زمان شما صرفه جویی کرده و از حجم ترددهای شهری بپرهیزد. کافی است به نشانی http://rahvar120.ir/ رفته و در قسمت پایین صفحه همانطور که در عکس زیر می بینید روی استعلام میزان تخلفات رانندگی کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود اطلاعات را طبق درخواست پر کرده و کد خودروی خود را وارد کنید. این سایت یکی از روش ها از میان  بهترین روش استعلام خلافی خودرو است که برای ورود به آن باید با آی پی های داخل کشور وارد شوید.بهترین روش استعلام خلافی خودرو از طرق آنلاین

بهترین روش استعلام خلافی خودرو با استفاده از تلفن

یکی از روش ها از میان دیگر روش ها و بهترین روش استعلام خلافی خودرو استفاده از تلفن های ثابتی است که پلیس راهور ناجا برای رانندگان فراهم کرده است. برای این کار می بایست با شماره88288888-021 تماس بگیرید و طبق گفته های این تلفن گویا عمل کنید و پلاک خود را به این سیستم اعلام کنید تا به اطلاعات خودروی خود دسترسی داشته باشید.. البته عیب این روش این است که با آن تنها از میزان جریمه مطلع میشوید و امکان پرداخت آن را ندارید. همین موضوع می تواند بر انتخاب شما در بهترین روش استعلام خلافی خودرو با کمک این روش تاثیر بگذارد و بخواهید به سراغ بهترین روش استعلام خلافی خودرو با کمک روش های دیگر بروید.

بهترین روش استعلام خلافی خودرو با استفاده از اپلیکیشن

یکی دیگر از بهترین روش های استعلام خلافی خودرو به طرق آنلاین می تواند استفاده از اپلیکیشن هایی مانند فرمون farmoon.ir باشد که با امکانات جامع و کامل به راحتی می تواند استعلام خلافی خودرویتان را به شما بهد. با کمک این برنامه اندرویدی علاوه بر نمایش ریز خلافی خودرو و جریمه خودرو امکان پرداخت با استفاده از کدهای دستوری USSD را فراهم کرده که حتی بدون داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت می توانید جریمه رانندگی خود را پرداخت و یا به اصلاح خلافی خود را صفر کنید. با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم از دیگر مزیت های استفاده از اپلیکیشن فرمون است.بهترین روش استعلام خلافی خودرو با استفاده از اپلیکیشن

بهترین روش استعلام خلافی خودرو با اپلیکیشن می تواند برای افرادی باشد که مشکل در زمان داشته و وقت ندارند که به صورت حضوری مراجعه کنند و یا در ساعات اداری نمی توانند به دلیل مشغله کاری به این دفاتر مراجعه کنند. این برنامه ها بهترین روش استعلام خلافی خودرو را با رابط کاری جذاب و بهبود ویژگی های اپلیکیشن در اختیار  شما می گذارند تا بتوانید این روش را به عنوان بهترین روش استعلام خلافی خودرو به کار بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن خلافی خودرو خود را پرداخت کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها