آیا آنفالو کردن بهترین روش برای خلاص شدن از استوری ها و پست ها است؟

0
363
آیا آنفالو کردن بهترین روش برای خلاص شدن از استوری ها و پست ها است؟

توسط قابلیت آنفالو کردن بدون شک بهترین روش برای خلاص شدن از استوری ها و پست ها دوستان شما نیست، این موضوع تاثیر زیادی روی روابط اجتماعی خواهد داشت، از این رو اینستاگرام برای افرادی که قصد دارید به عنوان دوستانتان در اینستاگرام شما حضور داشته باشند ولی پست ها و استوری های آن ها برای شما نمایش داده نشود، شرایط جالبی را مهیا کرده که در این بخش قصد داریم به مرور آن بپردازیم.

بهترین روش برای خلاص شدن از استوری ها و پست ها را باید ویژگی Mute کردن در اینستاگرام دانست. این ویژگی برای تمام کاربران در دسترس است و به سادگی می توان از آن استفاده کرد. با استفاده از این روش می توانید کمتر از چند ثانیه به شخصی سازی بخش استوری ها و پست های خود بپردازید.

برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

وارد نرم افزار اینستاگرام شوید و پروفایلی را که قصد دارید Mute کنید را جستجو کنید

پس از پیدا کردن پروفایل مورد نظر گزینه سه دکمه در بالا سمت راست را انتخاب کنید

گزینه Mute در این بخش قرار دارد و می توانید با انتخاب آن به شخصی سازی محیط اینستاگرام خود بپردازید.توسط قابلیت آنفالو کردن بدون شک بهترین روش برای خلاص شدن از استوری ها و پست ها دوستان شما نیست

پس از انتخاب این گزینه هیچ پست و استوری از طریق کاربر که این کار را روی صفحه آن انجام داده ایددر صفحه اصلی شما نمایش داده نمی شود، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که به سادگی می توانید با طی کردن مراحل یاد شده شرایط را برای پروفایل انتخاب شده به حالت اولیه بازگردانید.

نکته جالب توجه در مورد این موضوع از جهاتی است که شما زمانی که کاربری را Mute کرده و استوری ها و پست های وی را مخفی می کنید، وی از این موضوع مطلع نمی شود و هیچ پیغامی برای وی ارسال نمی شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها