بهترین روش برای شارژ گوشی های هوشمند چیست؟

شارژ گوشی های هوشمند یکی از مواردی است که روی عمر باتری و گوشی موبایل شما تاثیر بسیار زیادی دارد، قوانین شارژ کردن گوشی موبایل محدود است و با کنترل آن ها می توانید به خوبی از حداکثر توان گوشی موبایل خود استفاده کنید. در این بخش قصد داریم به مرور آن ها به طور مختصر بپردازیم.

اولین موضوعی که قصد داریم به بررسی آن بپردازیم، این موضوع است که اجازه ندهید شارژ موبایل شما به 100 درصد برسد، از این رو بهتر است زمانی که شارژ گوشی شما به حدود 80 درصد می رسد آن را از شارژ خارج کنید.

در کنار این موضوع توجه داشته باشید که شارژ شدن گوشی موبایل به صورت شبانه روز یکی از مهم ترین مشکلات کاربران گوشی های هوشمند به خصوص باتری های لیتیوم یونی است، این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی خراب شدن باتری گوشی شما دارد و این موضوع باعث باد کردن باتری گوشی و همچنین خراب شدن درب و قاب موبایل نیز می شود.

در هنگام شارژ کردن موبایل قابلیت شارژ سریع را غیر فعال کنید

یکی از مواردی که بهتر است به آن توجه داشته باشید بررسی این موضوع است که از فناوری شارژ سریع گوشی خود به طور مداوم استفاده نکنید و در زمان هایی که می توانید برای شارژ شدن موبایل خود صبر کنید این قابلیت را غیر فعال کنید. در این بخش توجه کنید بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند جدید با وجود اینکه شارژ سریع گوشی آن ها فعال است گوشی هوشمند خود را به طور شبانه روز شارژ می کنند احتمال آسیب دیدن باتری دستگاه آن ها چقدر زیاد است.

موضوع دیگری که برای باتری موبایل شما ضرر دارد گرما است، توجه داشته باشید که گرما قاتل باتری موبایل است و از این رو هنگام شارژ شدن گوشی موبایل دستگاه خود را با چیزی نپوشانید.

یکی دیگر از مواردی که باعث آسیب دیدن باتری گوشی هوشمند می شود را باید کار کردن با موبایل یا تبلت در هنگام شارژ شدن دانست، این موضوع نیز باعث گرم شدن گوشی موبایل می شود و می تواند به دستگاه شما آسیب بزند، از این رو حتی اگر از گوشی موبایل خود استفاده نمی کنید می توانید در هنگام شارژ شدن موبایل خود را خاموش کنید.

توجه داشته باشید که با اجرای موارد بالا عمر باتری گوشی شما به حد بسیار بالایی افزایش پیدا می کند و نیازی به پرداخت هزینه های زیاد برای باتری دستگاه خود ندارید.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

13 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

6 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

7 روز پیش