بهترین ساعت‌های هوشمند در سال 2022

0
160

امروزه، دنیای ساعت های هوشمند مملو از گزینه‌های مختلف با کیفیت است و چند برند مهم مانند اپل واچ، سامسونگ گلکسی واچ و فیت‌بیت در دسترس هستند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از engadget، در ابتدا بهتر است بدانید که اپل واچ‌ها فقط با آیفون‌ کار می‌کنند، در حالی که دستگاه‌های Wear OS هم با iOS و هم اندروید خوب کار می‌کنند.

ساعت‌های هوشمند ساخته شده توسط سامسونگ، گارمین، فیت بیت و … نیز با اندروید و iOS سازگار هستند، اما باید یک برنامه همراه نصب کنید.

بهترین ساعت‌های هوشمند در سال 2022

بهترین ساعت هوشمند در کل: اپل واچ

اپل واچ سری 8، دارای ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام است که نیاز مبتدیان و ورزشکاران را برآورده می‌کند.

تفاوت زیادی بین سری 8 و سری 7 وجود ندارد. طراحی تا حد زیادی تغییر نکرده ؛ در حالی که سری 8 روی S8 SiP جدیدتر اجرا می‌شود.

اکنون دو گزینه دیگر نیز در دسترس است. اپل واچ اولترا جدید برای بیشتر مردم مناسب نیست، زیرا تعداد زیادی ویژگی اضافی مانند ویژگی های غواصی، GPS دقیق‌تر و باتری بزرگ‌تر را در خود جای داده که قیمت آن را بالاتر برده است.

از طرف دیگر، Apple Watch SE 250 دلاری نسبت به سری 8 از ویژگی‌های کمتری برخوردار است، اما احتمالاً برای بیشتر افراد مناسب خواهد بود.

بهترین ساعت هوشمند اقتصادی: Fitbit Versa 2

خرید ساعت هوشمند گران برای همه مقدور نیست؛  به همین دلیل Fitbit Versa 2 را به عنوان بهترین گزینه زیر 200 دلار توصیه می‌کنیم.

این ساعت دارای ویژگی های مانند تشخیص تمرین خودکار، ردیابی خواب، مقاومت در برابر آب، GPS ، ردیابی اکسیژن خون و عمر باتری شش روزه است.

همچنین از Fitbit Pay با استفاده از NFC پشتیبانی می‌کند و دارای آمازون الکسای داخلی است. در حالی که Versa 2 حدود 150 دلار قیمت دارد، اما تا قیمت 100 دلار نیز در دسترس است.

بهترین ساعت هوشمند برای کاربران اندروید: Samsung Galaxy Watch 5

سامسونگ واچ 5 دارای بهبودهایی مانند صفحه‌نمایش بادوام‌تر و انحنای اصلاح‌شده است و عملکرد خوبی است. به‌علاوه، گلکسی واچ جامع‌ترین ویژگی های ردیابی سلامت و تناسب اندام را در Wear OS ارائه می‌کند، و این شرکت امسال یک ویژگی خواب را اضافه کرده که به استراحت بهتر شما کمک خواهد کرد.

اگر به ساعت‌های بزرگ علاقه ندارید، Galaxy Watch 5 Pro را بخرید. 450 دلار گران‌تر است، اما با یک قاب تیتانیومی بزرگ‌تر 45 میلی متری، صفحه نمایش بادوام‌تر و باتری بزرگ‌تر عرضه می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها