معرفی بهترین ساعت های هوشمند سال 2019

0
1179
معرفی بهترین ساعت های هوشمند سال 2019

انتخاب بهترین ساعت های هوشمند سال 2019 بسیار سخت تر از سال های گذشته است. تا چند سال پیش توجه کمتری به این محصولات هوشمند می شد و طرفداران کمتری داشت. با پیشرفت گجت های هوشمند و پوشیدنی در کنار نیاز کاربری به استفاده از این محصولات شرکت های سازنده این محصول تمرکز بیشتری روی محصولات جدید خود قرار داده اند و به نوعی رقابت بیشتری ایجاد کنند.

ساعت های هوشمند نسل جدید کاربردهای بسیار زیادی دارند و در کنار وزن و طراحی مناسب به نوعی ساخته می شوند که کاربران برای استفاده از برخی قابلیت های گوشی هوشمند خود برای خرید این محصولات ترغیب شوند. در کنار این قابلیت شما می توانید به مدیریت فعالیت های ورزشی خود نیز بپردازید. در این بخش قصد داریم جذاب ترین ساعت های اسمارت یا همان هوشمند را برای شما معرفی کنیم.

اپل واچ 4، بهترین ساعت هوشمند سال 2019

اپل واچ 4 اولین طراحی به روز شده ساعت های هوشمند را با نام خود ثبت کرده است. در کنار طراحی به روز صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، وزن کم و ویژگی هایی کاربردی و پیشرفته مانند کیفیت صدای اسپیکر این محصول در کنار اینکه اپل واچ نسخه 4 را به بهترین انتخاب تبدیل می کند، وجه تمایز بسیار خوبی در مقایسه با نسخه قبلی نیز دارد.

این نسخه از اپل واچ دارای قابلیت هیجان انگیز ECG است که به وسیله آن می توانید به پیگیری ضربان قلب خود بپردازید. این ویژگی برای اولین بار در ساعت های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته و به نظارت بر بیماری های قلبی کمک بسیاری می کند و می توانید داده ها را ذخیره سازی کند تا آن ها را با پزشک خود در میان بگذارید.

از دیگر پیشرفت های این ساعت را می توان حالت Walkie Talkie دانست و همچنین حضور میکروفون در طرف مقابل این ساعت که باعث می شود مکالمات تلفنی واظح تری داشته باشیم.

در کنار بسیاری از ویژگی های مثبت اپل واچ در نظر داشته باشید که عمر باتری این محصول از برخی ساعت های هوشمند کمتر است و شما باید قیمت بالاتری را پرداخت کنید.با این وجود پردازنده قدرتمند این محصول و سیستم عامل WatchOS 5 ، دو برابر سریعتر از نسل قبلی خود است.

اپل واچ 4، بهترین ساعت هوشمند سال 2019

گلکسی واچ سامسونگ، محصول پرفروش این برند کره ای

با وجود اینکه این محصول و اپل واچ رقبای یکدیگر هستند اما ویژگی های منحصر به فردی وجود دارد که این دو را متمایز می کند. ساعت اسپورت گلکسی واچ را باید نسخه به روز سری Gear S3 و Gear Sport دانست. عمر باتری این محصول بسیار جالب توجه است، در نظر داشته باشید که اگر ساعت هوشمند شما زیاد مورد استفاده قرار می گیرد می توانید انتظار 4 روز استفاده را از آن داشته باشید.

با وجود اینکه این ساعت هوشمند برنامه های محدود تری دارد اما موارد مورد نیاز اولیه و همچنین اپلیکیشن های جذابی را به شما ارائه می دهد. این محصول جذاب دارای رزولوشن 360 در 360 است و از پنل صفحه نمایش Super AMOLED بهره می برد. محصول پرفروش کمپانی سامسونگ دارای استاندارد مقاومت IP68 است که در خرید شما بسیار اهمیت خواهد داشت. گلکسی واچ با وجود اینکه ممکن است نرم افزار های محدود تری را در اختیار شما قرار دهد این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت کمتری در مقایسه با رقیب قدرتمند خود یعنی اپل واچ 4 دارد.البته ساعت هوشمند جدید سامسونگ نیز مدتی پیش رونمایی شد و این ساعت هوشمند نیز می تواند نقطه مثبتی برای محصولات این کمپانی کره ای به شمار رود.

گلکسی واچ سامسونگ، محصول پرفروش این برند کره ای

هواوی و فیت بیت، برند های محبوب ساعت های هوشمند در سال 2019

در این بخش به بررسی دو ساعت هوشمند پرطرفدار پرداختیم با این وجود در بازار ساعت های هوشمند محصولات متنوعی زیادی وجود دارد که می توانید بر اساس قیمت و همچنین موارد مورد نیاز خود آن ها را خریداری کنید. در این میان ساعت های هوشمند هواوی و همچنین Fitbit Versa و Garmin Vivoactive 3 حضور دارند که می توانید آن ها را به عنوان یک خرید بسیار خوب در میان ساعت های هوشمند در نظر بگیرید. این محصولات نیز در سال 2019 مورد توجه قرار گرفتند و توانستند فروش قابل توجهی را به دست آورند.

هواوی و فیت بیت، برند های محبوب ساعت های هوشمند در سال 2019

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها