بهترین ساعت های هوشمند مناسب ورزش کدام است؟ – بخش دوم

0
864
بهترین ساعت های هوشمند مناسب ورزش کدام است؟ - بخش دوم

ساعت های هوشمند زیادی وجود دارند که می توانند برای اهداف ورزشی شما مورد استفاده قرار گیرند در بخش دوم گزارش بهترین ساعت های هوشمند مناسب ورزش این ساعت ها را در این زمینه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 645 :بهترین برای موسیقی

چرا باید این ساعت را بخرید؟موسیقی آنبرد و GPS به این معنی است که می توانید گوشی تلفن خود را در خانه جا گذاشته و با این ساعت هوشمند بیرون بروید.

برای چه کسانی مناسب است؟ علاقه مندان به تناسب اندام که نمی توانند بدون موسیقی مورد علاقه خود ورزش کنند.

چرا ما این ساعت را انتخاب کردیم؟

ساعت جدید گارمین قادر است تا 500 اهنگ را در خود ذخیره کند و به راحتی با سرویس های پخش موسیقی منتخب از جمله اسپاتیفای همگام سازی می شود. اگرچه این دستگاه با یک برچسب قیمتی گران قیمت 645 دلاری عرضه می شود، اما مجهز به فناوری هایی مانند انواع سنسورها، قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج، دماسنج، ارتفاع سنج، فشار سنج و مانیتور ضربان قلب است.

هنگامی که این گجت پوشیدنی را دست می کنید قادر خواهید بود نرخ دقیق ضربان قلب خود خصوصا موقع ورزش کردن را به راحتی دریابید. اگرچه گارمین صفحه نمایش لمسی را مانند رقبای خود اپل و فیت بیت به دستگاهش نیاورده است، اما 5 دکمه در اطراف آن دیده می شود. یک صفحه مدور سنتی هم می تواند بسیاری از افراد را جلب کند، صفحه ای که قطر آن تنها 1.2 اینچ بوده و مناسب مچ دست های کوچک و بزرگ است. Forerunner 645 خصوصا برای دونده ها مفید است و همانطور که از نام این ساعت بر می آید می توانند طول گام ها، سرعت، نسبت عمودی، زمان تماس با زمین و تعادل را بسنجد.

اپلیکیشن Garmin Connect کار با این ساعت را ساده تر نیز کرده است و می توانید از آن برای جمع آوری تمام اطلاعات تناسب اندام خود استفاده کنید. بخشی به نام چالش نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که به شما اجازه ورود به چالش های ورزشی با دوستانتان را می دهد. شاید بهترین ویژگی این ساعت را بتوان GPS درونی آن دانست و با داشتن این ساعت نیاز نیست که یک گوشی هوشمند سنگین را با خود همراه کنید. عمر باتری این با GPS فعال و موسیقی ساعت پنج روز و در حالت استفاده تنها به عنوان ساعت هفت روز است. هیچ نکته منفی خاصی در مورد این ساعت وجود ندارد و بی شک یکی از بهترین های بازار است.ساعت هوشمند Garmin Forerunner 645 :بهترین برای موسیقی

ساعت هوشمند Suunto 9 Baro : بهترین برای فواصل دور

چرا باید این ساعت را بخرید؟ این ساعت هوشمند با کیفیت با عمر باتری بالایی است.

برای چه کسانی مناسب است؟ افرادی که دوست دارند در فضاهای باز و پیاده روی هایی با فواصل طولانی از آن استفاده کنند.

ما چرا این ساعت را انتخاب کردیم؟

یکی از ویژگی های بی نظیر Sunnto 9 عمر باتری و ابزارهای مدیریت آن است. با استفاده از حالت Ultra می توانید تقریبا 120 ساعت عمر باتری داشته باشید که در نوع خود چیز بی نظیری محسوب می شود. ساعت دارای حالت باتری هوشمند است که از تاریخچه ورزشی شما برای نظارت بر عمر باتری استفاده می کند، بنابراین شما را هرگز وسط تمرین تنها نخواهد گذاشت. هنگامی که تمرینی خاص را شروع می کنید، ساعت با میزان باتری باقی مانده هماهنگ و محاسبه می شود و می توانید زمانی که ساعت خاموش می شود را محاسبه و کنترل کنید تا داده های ورزشی تان در آن محفوظ بمانند.

 این ساعت دارای یک صفحه نمایش دایره ای به همراه تاچ اسکرین برای ناوبری آسان و ساده است. رزولوشن صفحه 300 در 300 بوده و فونت و رنگها کاملا شارپ و خوانا هستند. با کمک این صفحه نمایش حتی ریزترین فونت ها را نیز می توانید خوانا بخوانید.

این ساعت به گونه ای طراحی شده است که انواع مختلف ورزش های داخل و خارج منزل مانند شنا، دوچرخه سواری، تمرینات ساده، پیاده روی و … مناسب باشد. در طول هر یک از این فعالیت ها، می توانید مسافت، سرعت، فاصله، ارتفاع و موارد دیگر را اندازه گیری کنید. همچنین می توانید بر میزان خواب خود نظارت داشته باشید و همه این داده ها را به برنامه Sunnto بسپارید تا هر روز هفته آنها را برایتان به روز نگهدارد.ساعت هوشمند Suunto 9 Baro : بهترین برای فواصل دور

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها