با بهترین سرویس های پخش موسیقی آشنا شوید

0
226
با بهترین سرویس های پخش موسیقی آشنا شوید

دانلود موسیقی یکی از جذاب ترین فعالیت های کاربران گوشی های هوشمند است، دانلود موسیقی ممکن است برای کاربران متفاوت باشد و افراد بر اساس سلیقه شخصی و همچنین شرایط روحی خود آن ها را دریافت می کنند ، از این رو نیاز به سرویس های پخش موسیقی همواره احساس می شود، در این بخش قصد داریم به معرفی 2 سرویس برتر به عنوان بهترین سرویس های پخش موسیقی بپردازیم.

اسپاتیفای؛ قدرتمند با بیش از 30 میلیون آهنگ

اسپاتیفای یکی از گسترده ترین سرویس های پخش موسیقی است، این سرویس با بیش از 30 میلیون آهنگ و همچنین 83 میلیون کاربر یکی از جذاب ترین سرویس های پخش موسیقی به شمار می رود، با استفاده از این سرویس می توانید به پخش موسیقی های مورد علاقه خود بپردازید.

سرویس اسپاتیفای به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و کاربران گوشی های هوشمند می توانند آن را از استور های رسمی دریافت کنند، با این وجود نسخه رایگان این سرویس دارای تبلیغات بسیاری است و برای برطرف کردن این موضوع نیاز به خرید اکانت ماهیانه دارید.

قیمت 9.99 دلار در ماه برای این سرویس در نظر گرفته شده و قابلیت و فیلتر های بیشتری در مقایسه با نسخه رایگان در اختیار شما قرار می گیرد، همچنین این موضوع را در نظر داشته باشید که با خرید اکانت می توانید به ذخیره سازی موسیقی بپردازید و به صورت آفلاین به آن گوش دهید.

لینک دانلود نرم افزار اسپاتیفای از استور رسمی گوگل

لینک دانلود نرم افزار اسپاتیفای از استور رسمی اپل

بهترین سرویس های پخش موسیقی

پاندورا ؛ سرویس جذاب برای کاربران

پاندورا نیز یکی از بهترین سرویس های پخش موسیقی به شمار می رود، با استفاده از این سرویس می توانید بر اساس فیلتر های مختلف به موسیقی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید، به مرور زمان این سرویس علایق شما را تشخیث می دهد و آهنگ های مورد نیاز شما را بهتان پیشنهاد می کند.

این سرویس نیز رایگان است اما مانند اسپاتیفای برای دسترسی کامل به آن نیاز به خرید نسخه پرمیوم دارید. که با قیمت 4.99 دلار در اختیار شما قرار می گیرد.

لینک دانلود نرم افزار پاندورا از استور رسمی گوگل

لینک دانلود نرم افزار پاندورا از استور رسمی اپل

بهترین سرویس های پخش موسیقی

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها