بهترین فروشگاه های اینترنتی ایرانی در سال 98

0
313
بهترین فروشگاه های اینترنتی ایرانی در سال 98

انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی ایرانی کار بسیار سختی نیست و در سال های اخیر همواره از دیجی کالا به عنوان قطب فروشگاه های اینترنتی یاد می شود و بعید به نظر می آید که در سال های آینده نیز این رتبه تغییری داشته باشد. با این وجود به دلیل استقبال بسیار زیاد از این فروشگاه اینترنتی، استارتاپ ها و همچنین شرکت های فروش های اینترنتی خود را آغاز کرده و توانسته اند طرفداران زیادی پیدا کنند.

نکته جالب توجه در این زمینه را باید گسترش فروشگاه های اینترنتی در بخش های مختلف دانست به نوعی که وب سایت هایی مانند فروش گل، عینک و حتی مواد خوراکی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. در این بخش قصد داریم به بررسی چند وب سایت فروش بپردازیم که طرفداران بسیاری دارند. برای بررسی این فروشگاه های اینترنتی با ما همراه باشید.

دیجی کالا، پرطرفدار ترین فروشگاه اینترنتی ایران

با وجود تنوع فروشگاه های اینترنتی دیجی کالا هنوز هم گزینه اول خرید اینترنتی برای بسیاری از کاربران و خریداران است و به نوعی خرید آن ها با دیجی کالا آغاز و با همان ختم می شود. دیجی کالا در سال های اخیر گسترش بسیار خوبی داشته و توانسته بخش های مختلفی را در اختیار طرفداران خود قرار دهد. با این وجود در نظر داشته باشید به دلیل مشکلات متعدد دیجی کالا که این روز ها محصولات ناموجود بسیاری در مقایسه با دو سه سال پیش دارد. با این وجود هنوز هم می تواند بخش گسترده ای از نیاز ها کاربران را برطرف کند.

برخلاف نام این وب سایت که به نظر مربوط به کالاها دیجیتال می شود این فروشگاه دسته بندی های مختلفی را برای شما فراهم کرده تا بتوانید در کنار محصولات الکترونیکی مانند موبایل و لپ تاپ، لباس، لوازم بهداشتی و… را خریداری کنید.

دیجی کالا را باید ایده ی اصلی بسیاری از وب سایت های فروش دانست از این رو ویژگی های قدرتمند و جالب بسیاری در این وب سایت وجود دارد، تخفیف ها و پیشنهادهای لحظه ای و روزانه در کنار رایط کاربری بسیار خوب و همچنین تصاویر با کیفیت و اطلاعات کامل محصولات را می توان در کنار یک فروشگاه اینترنتی به یک مرجع تبدیل شود. در مورد ویژگی هایی منفی این وب سایت نمی توان موضوعی را به طور قطع بیان کرد اما گاهی اوقات قیمت محصولات این وب سایت با فروشگاه های دیگر تفاوت هایی دارد که جلب توجه می کند. سرعت ارسال محصول نیز به ویژه محصولاتی که در انبار دیجی کالا موجود است بسیار سریع و مناسب است.در کنار این موضوع در نظر داشته باشید که دیجی کالا در ماه های اخیر محصولات بسیاری را ناموجود کرده است.دیجی کالا، پرطرفدار ترین فروشگاه اینترنتی ایران

دیجی استایل، برترین وب سایت خرید لباس

دیجی استایل مشهور ترین وب سایت خرید پوشاک و لباس است. شهرت این وب سایت را باید در کنار محصولات متنوع موجود در وب سایت این موضوع دانست که این وب سایت زیر مجموعه دیجی کالا است و توسط وب سایت فروش دیجی کالا نیز معرفی می شود.

دیجی استایل در بخش جداگانه ای در کنار لباس و پوشاک اکسسورهایی مانند شال، دستبند و… را در اختیار کاربران قرار می دهد و باعث می شود که بتوانید به خوبی لباس های خود را ست کنید. در کنار محصولات متنوع و همچنین معرفی این وب سایت به عنوان زیرشاخه ی دیجی کالا پشتیبانی از پرو لباس و بازگشت کالا در صورت عدم رضایت مشتری خیال بسیاری از کاربران بابت اندازه نبودن لباس را راحت کرده است.

به طور کلی این فروشگاه که مورد قبول کاربران است ویژگی های مثبت زیادی دارد و شاید یکی از مهم ترین های ویژگی های آن رابط کاربری ساده و همچنین حضور نمایندگی های متعدد است که به سادگی در اختیار شما قرار می گیرد. با این وجود دیجی استایل دارای لباس هایی گران قیمت است و به نوعی از نظر محصولات خوش قیمت تنوع بسیار کمتری در مقایسه با رقبا دارد. همچنین مشکل دیگر این وب سایت را می توان در رابط کاربری گوشی های هوشمند دانست.

دیجی استایل، برترین وب سایت خرید لباس

اسنپ مارکت، سوپر مارکت آنلاین اسنپ

اسنپ مارکت را می توان یکی از بهترین ایده ها دانست که توسط اسنپ پیاده سازی شده و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. به طور کلی اسنپ مارکت را باید نزدیک ترین هایپر استار به خود دانست که توانسته تمام نیاز های مواد غذایی را در کنار یکدیگر قرار دهد. اسنپ مارکت بیش از 5000 محصول دارد و می توانید از طریق وب سایت و همچنین نرم افزار های این فروشگاه اینترنتی خرید های خود را انجام دهید.

سرعت بالای ارسال محصولات و همچنین پشتیبانی بسیار خوب این اطمینان را به شما می دهد که از یک فروشگاه معتبر در حال خرید هستید. با این وجود باید در نظر داشته باشید که اسنپ مارکت تازه فعالیت خود را آغاز کرده و بسیاری از شهر ها را پشتیبانی نمی کند و بدون شک در سال های آینده می تواند موفقیت بیشتری به دست آورد. اسنپ مارکت برای گوشی های اندروید و آیفون نیز در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید از آن ها استفاده کنید.

اسنپ مارکت، سوپر مارکت آنلاین اسنپ

فروشگاه اینترنتی بانه، یکی از بهترین وب سایت های خرید لوازم خانگی

بانه در لیست فروشگاه های اینترنتی ایرانی قرار گرفته است و به نوعی یکی از محبوب ترین فروشگاه های لوازم خانگی به شمار می رود، این فروشگاه بازدید کنندگان بسیار زیادی دارد و به نوعی برای لوازم خانگی یک مرجع به شمار می رود.

فروشگاه بانه دسته بندی های مختلفی دارد و در این میان می توان به لوازم صوتی و تصویری، گرمایشی و سرمایشی و لوازم خودرو و…اشاره کرد. این وب سایت نیز مطابق انتظار رابط کاربری جالب توجهی دارد که به خوبی تنوع محصولات را نمایش می دهد. در کنار ویژگی های بسیار خوب به دلیل اسم شهر بانه که یک شهر مرزی به شمار می رود برخی از کاربران فکر می کنند که محصولات بدون گارانتی این شهر است که در هنگام خرید باید به آن ها بسیار دقت کرد با این وجود محصولات این وب سایت با گارانتی اصلی نیز به فروش می رسند.

فروشگاه اینترنتی بانه، یکی از بهترین وب سایت های خرید لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی فیدیبو، بهترین مرجع خرید کتاب صوتی

اگر از علاقه مندان کتاب های صوتی هستید  این وب سایت مشهور ترین وب سایت فروش اینترنتی کتاب های صوتی است و با توجه به فروش بسیار خوب این محصولات فیدیبو توانست خود را به سرعت در میان علاقه مندان مطرح کند. فروشگاه اینترنتی فیدیبو نیز یکی از زیر شاخه های دیجی کالا است و به همین دلیل کاربران زیادی به خرید از این وب سایت اعتماد کامل دارند. فیدبو نرم افزار های بسیار ساده ای دارد و می توانید آن ها را در گوشی های هوشمند خود نصب کنید و به صورت قانونی به هزاران کتاب الکترونیک و صوتی از بهترین ناشران دسترسی داشته باشید.

فیدیبو با بهترین ناشران ایرانی مانند؛ ققنوس، نی، نیستان، افق، چشمه، قطره و… همکاری دارد و ویژگی مثبت محصولات این وب سایت را باید دسترسی به کتاب های الکتریکی پس از خرید به صورت آفلاین است.

در این بخش به معرفی برخی از وب سایت ها پرداختم که در لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر قرار دارند، با این وجود در نظر داشته باشید که وب سایت های بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توانید خرید های خود را از طریق آن ها انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی فیدیبو، بهترین مرجع خرید کتاب صوتی

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها