بهترین فلش مموری و هارد دیسک رمزگذاری شده با درجه نظامی

0
2675
cof

فلش مموری ها و هارد دیسک‌های با درجه نظامی رمزگذاری شده می‌توانند پرونده‌ها و عکس‌های خصوصی شما را قفل کنند. در این مطلب با 5 گزینه‌ی عالی آشنا می‌شوید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از mashable، ذخیره و نگهداری عکس‌های خانوادگی، پرونده‌های حرفه‌ای، رمزهای عبور و حفط امنیت آن‌ها از چه روش‌هایی کاربردی‌تر است؟ در عصر دیجیتال، به نظر می‌رسد که هیچ راهی مطمئن برای ذخیره سازی این پرونده‌های بسیار حساس وجود ندارد؛ اما فلش مموری ها و هارد دیسک‌های با رمزگذاری درجه نظامی گزینه‌ های خوبی هستند.

datAshur® PRO 256-bit Encrypted USB 3.0 Flash Drive

این فلش مموری فوق العاده با امتیاز بالا دارای رمزگذاری 256 بیتی سخت افزاری XTS-AES است و تمام پرونده‌ها را به فلش درایو USB 3.0 منتقل کرده و در زمان واقعی با سخت افزار داخلی رمزگذاری می‌کند.

datAshur® PRO² 256-bit Encrypted USB 3.2 Flash Drive

datAshur® PRO² یک قدم جلوتر از نسخه اصلی است و ویژگی‌های امنیتی نسخه‌ی قبلی را با رمزگذاری 100٪ AES-XTS با درجه نظامی در زمان واقعی و یک پین هفت تا 15 رقمی برای کاربر و ادمین ارائه می‌دهد؛ که اگر این پین 10 بار متوالی به صورت نادرست وارد شود، اطلاعات به طور دائم حذف خواهند شد.

diskAshur2® 256-bit Encrypted Hard Disk Drive

این هارد دیسک، مانند درایو USB، برای دسترسی به یک پین هفت تا 15 رقمی نیاز دارد. همچنین دارای رمزگذاری 256 بیتی نظامی و ظرفیت 500 گیگابایتی است. این هارد دیسک دارای سرعت انتقال USB 3.1 فوق العاده سریع بوده و در هر دو سیستم مک و کامپیوتر و هر دستگاه دیگری با درگاه USB کار می‌کند.

cloudAshur® Encryption Module USB3 256-bit

اگر برای ذخیره سازی فضای ابری را ترجیح می‌دهید، این ماژول رمزگذاری cloudAshur® می‌تواند به شما کمک کند تا با رمزگذاری 256 بیتی نظامی از امنیت بیشتری برخوردار شوید. این برنامه با تمام سرویس‌های ابری در رایانه شخصی یا Mac و یا هر دستگاه ذخیره سازی قابل حمل داده یا خدمات ایمیل و اشتراک گذاری فایل سازگار است.

diskAshur2® SSD 256-bit Encrypted Solid-State Drive

diskAshur2 یک درایو حالت جامد 256 بیتی با 128 گیگابایت حافظه برای نگهداری از ارزش‌ترین پرونده‌های شما است. به لطف اتصال سریع USB 3.1 داده‌ها بسیار سریع منتقل شده و با رمزنگاری نظامی AES-XTS 256 بیتی از آن محافظت می‌شود. مانند سایر گزینه‌ها این گزینه نیز با یک پین هفت تا 15 رقمی  ارائه شده و می‌توان از آن در ویندوز، مک، لینوکس، کروم و سایر دستگاه‌های دارای درگاه USB استفاده شود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها