بهترین لوازم جانبی آیفون برای سال 2023

0
70

خریداران جدید آیفون 14 اپل بعد از روشن کردن گوشی جدید خود باید فکر لوازم جانبی آن باشند. مانند iPhone 13s ، این گوشی نیز با آداپتور برق متناوب عرضه نمی‌شود، بنابراین می‌توانید از فناوری MagSafe با لوازم جانبی زیاد استفاده کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از  engadget، در این مقاله ما بهترین لوازم جانبی آیفون، از Apple AirTag گرفته تا هدفون‌های بی‌سیم و کیس گوشی را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین لوازم جانبی آیفون: شارژر اپل MagSafe

اما اگر آیفون جدید دارید، شارژر بی‌سیم MagSafe ارزش بررسی دارد. این پد شارژ از آهنربا برای اتصال به پشت آیفون استفاده می‌کند.

تشک شارژ بی سیم Mophie 4 در 1

این یک تشک شارژ مستطیلی 11 در 8 اینچی با چهار جایگاه برای شارژ همزمان است. دو تا از این جایگاه‌ها بزرگ هستند تا گوشی‌های هوشمند را در آن قرار دهید، در حالی که دو بخش دیگر برای وسایلی مانند AirPods هستند.

ایرپادهای اپل (نسل سوم)

ایرپادهای اپل بهترین هدفون‌های بی سیم برای کاربران آیفون است. این هدفون بسیار راحت‌تر از ایرپادهای پیشین است.

شارژر Anker Nano II 45W GaN

در حالی که شارژر 20 واتی اپل خوب است، می‌توانید آداپتور شارژر 45 واتی Nano II Anker  را انتخاب کنید. این شارژر آیفون را سریع شارژ کرده و حتی می‌تواند مک بوک ایر 2020 را با سرعت بالا شارژ کند.

Apple AirTag

این ردیاب‌های کوچک به کاربران آیفون امکان ردیابی وسایل را می‌دهد و شما می‌توانید آن‌ها را به کلید، کوله‌پشتی یا کیف پول خود وصل کنید و از اپلیکیشن Find My برای یافتن آن‌ها استفاده نمایید.

ایستگاه شارژ بی سیم Anker 623 MagGo 2-in-1

این گجت استوانه شکل دارای بخشی است که می‌تواند تا 60 درجه به سمت بالا بچرخد و گوشی شما را شارژ کند.   دومین پد شارژ بی‌سیمی در زیر آن قرار دارد و برای AirPods عالی است.

کابل USB C به لایتنینگ Anker

ما مدت‌هاست که عاشق کابل‌های شارژ Anker’s Powerline هستیم و کابل Powerline II USB-C به Lightning نیز از این قاعده مستثنی نیست. این کابل ارزان‌تر از اپل است و گواهینامه MFi دارد.

Belkin MagSafe Car Vent Mount Pro

استفاده از پایه ماشین بلکین MagSafe آسان است. آهنرباهای قوی دارد و یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون است.

شما به راحتی می‌توانید تلفن همراهتان را به حالت افقی یا عمودی روی آن بچرخانید.

سه پایه موبایل Peak Design

روش‌های زیادی برای نگهداری آیفون وجود دارد، اما سه‌پایه موبایل Peak Design یکی از زیباترین آن‌ها است.

این لوازم جانبی آیفون یک صفحه 0.3 اینچی از آلومینیوم آنودایز با آهنرباهای قوی دارد. به پشت آیفون متصل می‌شود و می‌توانید زاویه گوشی را نزدیک به 360 درجه تنظیم کنید.

کیس اولترا هیبریدی اسپیگن/ Spigen Ultra Hybrid (MagFit)

قاب آیفون اسپیگن دارای خاصیت ضد زردی با لبه‌های برجسته است که از صفحه نمایش و دوربین مراقبت می‌کند.

این یک کاور شفاف است و خاصیت ضد زردی دارد. شما می‌توانید با استفاده از این کیس از هر لوازم جانبی مغناطیسی که می‌خواهید استفاده نمایید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها