بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی موجود در بازار

0
1776

شما می‌توانید در این لیست سایت سی نت، برای هر دانشجو با هر رشته و تخصص، یک لپ تاپ ارزان قیمت و کاربردی از برندهای اپل، دل، مایکروسافت و… پیدا کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، با استفاده از این لیست، دانش آموزان دبیرستانی و دانشگاهیان با بودجه کم می‌توانند به راحتی یک لپ تاپ مناسب با یک هارد دیسک خوب، کارت گرافیک، نمایشگر و باتری با کیفیت پیدا کنند که قیمتی بین 500 تا 1000 دلار دارد.

 

بهترین مک بوک برای دانشجویان: Apple MacBook Air 2020

مدل‌های جدید و قدیمی Air اغلب در بازار عرضه می‌شوند. در حال حاضر، MacBook Air 2020 با قیمت 950 دلار یک انتخاب خوب و یک مک بوک سبک و در دسترس برای دانشجویان است.

بهترین لپ تاپ ویندوز همه کاره برای دانشجویان: Dell XPS 13

اگر به سیستم عامل ویندوز متعهد هستید و یک لپ تاپ قابل حمل، قدرتمند و با قیمت خوب می‌خواهید لپ تاپ 13 اینچی XPS 13 دل یک انتخاب عالی است.

بهترین لپ تاپ ویندوز 2 در 1 برای دانشجویان: Microsoft Surface Pro 7

Surface Pro در گروه دستگاههای ویندوزی که هم به عنوان لپ تاپ و هم تبلت کار می‌کنند، یک استاندارد محسوب می‌شود و مدل پرو 7 بسیار عالی است.

بهترین لپ تاپ با قابلیت‌های قابل قبول و ابتدایی برای دانشجویان: Dell G5 15

سری‌های جی لپ تاپ‌های دل، تعادل هوشمندی در کیفیت ساخت، عمر باتری و کارایی دارند و قدرت گرافیکی زیادی در زمینه کارهای دانشجوی ارائه می‌دهند اما برای بازی‌های سطح بالا مناسب نیستند.

بهترین کروم بوک برای دانشجویان: Lenovo Yoga Chromebook C740

کروم بوک لنوو Yoga C740 یک لپ تاپ دانشجویی عالی و مقرون به صرفه با صفحه نمایش لمسی، عمر باتری فوق العاده و عملکرد مناسب برای کارهای روزمره و سرگرمی است.

قدرتمندترین لپ تاپ بازی با بودجه دانشجویی: Asus ROG Zephyrus S

این مدل ایسوس با صفحه نمایش 15.6 اینچی HD و صفحه کلید با نور پس زمینه یک لپ تاپ گیمینگ مناسب با بودجه دانشجویی است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها