بهترین لپ تاپ های معرفی شده در CES 2020

0
968

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، از لپ تاپ های تاشو تا مدل های مفهومی دیگر، این روزها در حوزه لپ تاپ در CES در حال برگزاری است. در ادامه تعدادی از بهترین لپ تاپ های معرفی شده در CES 2020 را می‌بینیم.

لپ تاپ مفهومی Dell Ori

مطمئنا تنها تبلت‌های تاشو در این مراسم حضور نداشتند، بلکه نمونه اولیه Lenovo’s ThinkPad X1 نیز یک لپ تاپ کاملاً تاشو است که با قلم می‌توانید روی آن بنویسید، اما در صورت تمایل می‌توانید از یک صفحه کلید و ماوس بلوتوث نیز استفاده کنید. همچنین می توانید آن را 90 درجه بکشید و از نیمی از آن به عنوان صفحه کلید روی صفحه نمایش و بقیه به عنوان صفحه نمایش خود استفاده کنید.

لپ تاپ مفهومی Dell Duet

انتظار می‌رود که Duet چیزی مشابه Surface Neo مایکروسافت باشد. این لپ تاپ دارای دو مانیتور است که می توانید آن را به سادگی بسته و داخل کیف خود بگذارید.

نمونه اولیه Intel Horseshoe Bend

لپ تاپ های صفحه نمایش تاشو عالی اما اندک هستند. اینتل در حال کار روی یک کانسپت با صفحه OLED است که در یک صفحه نمایش 17.3 اینچی باز می شود.

Asus ROG Zephyrus G14

اولین صفحه نمایش 1440 پیکسلی لپ تاپ است که  امکان نمایش انیمیشن‌های چشمک زن روی کاور آن را فراهم کرده است و همچنین یکی از اولین لپ تاپ‌هایی که از پردازنده تازه معرفی شده AMD Ryzen 4000 سری استفاده می کند.

ThinkPad X1 Fold

لنوو ThinkPad X1 Fold که برای اولین بار در ماه می سال 2019 به عنوان نمونه اولیه آن را دیدیم، یک لپ تاپ تخت و اسلیت OLED  13 اینچی است که می تواند در تنظیمات مختلف خم شود. Lenovo این لپ تاپ را “پویا و پاسخگو” نامیده است، بدین معنی که محتوای صفحه با توجه به نحوه چینش یا جهت یابی آن تغییر می‌کند. از نظر عملی ، این بدان معناست که صفحه نمایش پلاستیکی 13 اینچی می تواند در نیمه عرض آن تا شود و ظاهری شبیه به یک لپ تاپ مینی تاشو ایجاد کند.

Lenovo ThinkBook Plus

روی بدنه 13.3 اینچی ThinkBook Plus نمایشگر دوم 10.8 اینچی  با جوهر الکترونیکی وجود دارد که کاربران می توانند با دقت بالای قلم آن تصاویر و نمودارهایی ایجاد کنند و با بسته شدن درب آن نوتیفیکیشن‌ها را روی این صفحه مشاهده کنند.

مدل مفهومی D 7 Ezel و D 7 Pro Ezel

این لپ تاپ مانند برادر خود Predator Triton 900 ، می تواند در تمام موقعیتهای معمولی دو به یک بچرخد و به شما امکان می دهد صفحه نمایش را در بالای صفحه به صورت شناور قرار دهید. صفحه کلید همیشه رو به بالا است و این لپ تاپ همچنین دارای یک قلم Wacom EMR است که نیاز به باتری ندارد.

گلکسی کرومبوک سامسونگ

سامسونگ سهم خود را از کرومبوکها در تمام این سالها حفظ کرده است. گلکسی کرومبوک جدید سامسونگ ساخته شده از الومینیوم در ابعاد 13.3 اینچی تنها 2.2 پوند وزن دارد و از یک صفحه نمایش آمولد با وضوح 4K UHD برخوردار است.

Asus Chromebook Flip C436

یکی از اولین کرومبوک‌هایی که برای Project Athena تأیید شده است – سبک بودن و ماندگاری بالای باتری دو مزیت بزرگ این لپ است که تنها 2.4 پوند (1.1 کیلوگرم) وزن دارد و با حاشیه های باریک 14 اینچی 2 در براق به نظر می رسد؛ همچنین دارای پشتیبانی قلم فعال USI با 4،096 سطح فشار است. و این یکی از نادرترین کرومبوک‌ها با یک خواننده اثر انگشت است که در دکمه پاور ساخته شده است و برای باز کردن آن نیاز به رمز عبور نیست.

Lenovo Legion Y740S

Legion Y740S باریکترین ، سبکترین لپ تاپ بازی این برند است. وزن آن تنها 4.2 پوند (1.9 کیلوگرم) و ضخامت 0.6 اینچ (14.9 میلی متر) است. اما یک تراشه گرافیکی مجزا استفاده نمی‌کند، بنابراین هنوز از پس بازی های سنگین برنخواهد آمد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها