بهترین لپ تاپ گیمینگ شرکت Dell ؛ Alienware Area-51m

0
1899
بهترین لپ تاپ گیمینگ شرکت Dell ؛ Alienware Area-51m

به تازگی خبرهای جالبی در مورد بهترین لپ تاپ گیمینگ منتشر شده که شرکت Alienware از لپ تاپ Aria-51m رونمایی کرده است که می تواند برای تمام کاربران دنیای گیمینگ جالب توجه باشد.

معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ Alienware Area-51m به تازگی به بازار معرفی شده است و واقعا هیولایی در نوع خود محسوب می شود. این شرکت که زیر شاخه شرکت Dell محسوب می شود بیشتر روی لپ تاپ های گیمینگ مانور می دهد و همین است که توانسته این شرکت را خاص تر از گذشته کند. شایعات زیادی در مورد این لپ تاپ در سال گذشته وجود داشت و در نهایت شرکت Alienware از این لپ تاپ 17 اینچی رونمایی کرد. شرکت Dell اسم این لپ تاپ را بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ گیمینگ معرفی کرده است. این محصول حاصل زحمات چند ساله شرکت Dell محسوب می شود.

آیا این سیستم دسکتاپ است یا لپ تاپ؟؟

حالا اگر این سوال برای شما پیش آمده که این سیستم Area-51 مگر یک سیستم دسکتاپ نیست؟ حدس شما کاملا درست است. این سیستم دسکتاپ تعیین شده زیرا قطعاتی که در آن استفاده شده در حد قطعات سیستم های دسکتاپ است. این سیستم دارای CPU هاس نسل نهم اینتل و کارت گرافیت اوورکلاک Nvidia است که می تواند همین موضوع نگاه تمام کاربران را به خود جلب کند. شاید در طراحی این سیستم خیلی سختگیرانه عمل شده زیرا قطعات این لپ تاپ از بهترین قطعات و سخت افزارهای بازار انتخاب شده است.معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ

ویژگی های بی نظیر بهترین لپ تاپ گیمینگ شرکت Dell

این لپ تاپ همچنین اولین لپ تاپ شرکت Alienware است که از پردازنده هشت هسته و 64 گیگابایت رم پشتیبانی می کند. در ظاهر این سیستم کاملا فوق العاده و استثنایی است. بدنه این لپ تاپ از منیزیم آب شده و در رنگ های سفید یا مشکی مات به بازار عرضه شده است. این یکی از پیچیده ترین طرح هایی است که شرکت Alienware تا به حال به بازار عرضه کرده است. این لپ تاپ هیولا دارای صفحه نمایش 17 اینچی و وزن 8.5 پوندی است. اما نکته جالب اینکه این لپ تاپ صفحه نمایش کاملا نازک و جذابی دارد. این لپ تاپ هیچوقت داغ نمی شود و کاربران می توانند از آن در هر زمانی استفاده کنند. سیستم تهویه آن هنوز علامت سوالی است که جوابی برای آن پیدا نشده است ولی می توانیم بگوییم واقعا سیستم تهویه آن بی نظیر است.

قیمت لپ تاپ Alienware Area-51m

قیمت این لپ تاپ حدودا 2000 دلار تعیین شده و از 21 ژانویه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مشخصات کلی لپ تاپ Alienware Area-51m

قطعات جانبی:

Alienware TactX keyboard with 2.2mm travel and per-key RGB LED lighting

انتخاب های موجود در زمینه CPU :

Intel Core i7-8700 (six-core), Core i7-9700K (eight-core), Core i9-9900HK (eight-core)

انتخاب های موجود در زمینه کارت گرافیک :

Nvidia GeForce RTX 2060, GeForce RTX 2070, GeForce RTX 2080ویژگی های بی نظیر بهترین لپ تاپ گیمینگ شرکت Dell

رم:

8GB to 64GB DDR4 RAM

فضای ذخیره:

از 256 گیگابایت تا 3 ترابایت

قطعات داخلی :

10/100/1000/2.5Gbps RJ-45 Ethernet, Killer Wireless 1550 2×2 AC, Bluetooth 5.0

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها