بهترین لپ تاپ های 2019 که می توانند شما را شگفت زده کنند – بخش اول

0
421
بهترین لپ تاپ های 2019 که می توانند شما را شگفت زده کنند

بهترین لپ تاپ های 2019 انتظار عملکرد و ویژگی های بهینه ای را به کاربران می دهند. مهم نیست که به دنبال کروم بوکی ارزان هستید یا نیازمند لپ تاپ هایی بسیار قدرتمند برای بازی، در زیر راهنمای خرید لپ تاپ های 2019 به شما ارائه می شود.

لپ تاپ هواوی میت بوک 13

این لپ تاپ می تواند انتخاب جدیدی برای کاربرانی باشد که به دنبال نوآوری و یک محصول هنری جذاب هستند. از مشخصات آن می توان به پردازنده نسل هشتن اینتل Core i5 – i7 و کارت گرافیک , Nvidia GeForce MX150 2GB GDDR5 رم 8 گیگابایتی و صفحه نمایش 13 اینچی 1440 پیکسل با میزان حافظه ذخیره سازی 256 – 512 گیگابایت باشد. از نظر مشخصات ظاهری نیز این لپ تاپ با نمایشگر FullView یک لپ تاپ بدون نقص برای کاربرانی است که می‌خواهند لپ تاپی با قابلیت جا به‌ جایی سریع تصویر، عملکرد عالی و ویژگی ‌های ارتباطی در حالت ‌های مختلف داشته باشند؛ لپ تاپی که علاوه ‌بر همه این‌ ها ظاهرش هم زیبا باشد.

قیمت این لپ تاپ 900 دلار یعنی چیزی حدود 13 و نیم میلیون تومان است و به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های سال 2019 شناخته شده است. البته با نگاه به اجزای سازنده مانند کارت گرافیک و رم قوی و ظاهر پر زرق و برق و وزن سبک نیز انتظار گران قیمت بودن آن را می توان داشت.

 از دیگر ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از پورت های سریع تاندربولت 3، صفحه نمایش 4K و … و حاشیه های باریک این لپ تاپ اشاره کرد که موجب شده با صفحه نمایش بزرگتری طرف باشیم که خوشایند کاربران است. نسبت ابعاد صفحه نمایش در لپ تاپ هواوی میت بوک 14 نسبت ابعاد 3:2 دارد و نسبت به نمایشگرهای معمولی 8.4 درصد افزایش یافته و دارای ارگونومی بهتری نسبت به لپ تاپ های دیگر در هنگام کار با آن است.بهترین لپ تاپ های 2019 ، لپ تاپ هواوی میت بوک 13

لپ تاپ Dell XPS 13

لپ تاپ جدید دل نیز در این لیست قرار می گیرد، چرا که دارای طراحی جذاب و عناصر فنی قدرتمند زیر مانند موارد زیر است: پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5-i7، کارت گرافیک Intel UHD Graphics 620 ، رم 8-16 گیگابایت، اسکرین 13.3 اینچ FHD (1920 در 1080) و حافظه ذخیره سازی 256 – 1 ترابایت. بنابراین می توانید این لپ تاپ را برای هر نوع نیاز خود مورد استفاده قرار دهید.

 این مدل تا چند سال می تواند نیاز شما را برطرف کند و نیاز به ارتقا ندارد. چرا که این لپ تاپ با عملکرد عالی پردازنده 8 هسته ای خود به یکی از بهترین لپ تاپ های بازار تبدیل و به اخرین نسل از پردازنده های هشت هسته ای اینتل مجهز شده و عملکرد قدرتمندی را در طراحی نازک با سیستم خنک کننده جدید آن ارائه می دهد. جالب است بدانید که پورت تاندربولت 3 می تواند به راحتی لپ تاپ شما را به سایر لوازم جانبی با سرعت بالا متصل کند.بهترین لپ تاپ های 2019 ، لپ تاپ Dell XPS 13

لپ تاپ HP Spectre x360

این لپ تاپ یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های HP است که با طراحی برش الماس و بدنه براق نمره خوبی از نظر ظاهری نیز کسب کرده است. همچنین باتری قدرتمند این محصول یکی از المان های برتری آن نسبت به دیگر لپ تاپ های 2019 است که طبق گفته شرکت HP این باتری می تواند تا 22.5 ساعت دوام بیاورد که رقم بزرگی محسوب می شود و این طولانی ترین طول عمر باتری در سیستم های سازگار با پردازنده چهار هسته ای است.

از مشخصات دیگر این لپ تاپ می توان به صفحه نمایش 13.3 اینچی اشاره کرد که از رزولوشن فول اچ دی پشتیبانی می کند و از آخرین پردازنده نسل هشتم چهارهسته ای اینتل بهره مند است. همچنین رم این لپ تاپ 16 گیگابایت رم بوده و میزان فضای ذخیره سازی 512 گیگابایت است. یک وب کم داخلی نیز در در لپ تاپ جدید اچ پی وجود دارد که می تواند به صورت اینترنتی در صورت عدم نیاز آن را خاموش کرد.بهترین لپ تاپ های 2019 ، لپ تاپ HP Spectre x360

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها