بررسی بهترین ماوس گیمینگ موجود در بازار ایران

0
385
بررسی بهترین ماوس گیمینگ موجود در بازار ایران

بررسی بهترین ماوس گیمینگ موضوعی بسیار سخت است زیرا بسیاری از ماوس های موجود در بازار جهانی در کشور ما حضور ندارند. با این حال در این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین ماوس گیمینگ موجود در بازار ایران بپردازیم. در این خصوص دو محصول را انتخاب کرده و به معرفی آنها می پردازیم.

ایسوس؛ قدرتمند در بخش محصولات گیمینگ

کمپانی ایسوس این روزها موفقیت های بسیار خوبی در زمینه محصولات گیمینگ به دست آورده است. گوشی هوشمند گیمینگ و محصولات کامپیوتری دیگر نشان از قدرت این برند مشهور دارد. ماوس گیمینگ این برند مشهور با نام  Spatha شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این ماوس گیمینگ به دو طریق باسیم و بی‌سیم به رایانه‌ شما متصل می‌شود و می‌توان از آن در انجام بازی‌های رایانه‌ای بهره برد. برای استفاده‌ باسیم از این محصول دو کابل USB در جعبه‌ آن تعبیه شده که یکی از کابل‌ها دارای روکش بافته ‌شده است و دو متر طول دارد. کابل USB دیگر نیز از روکش پلاستیکی بهره می‌برد و دارای یک متر طول است.

برای استفاده از این ماوس به صورت بی سیم نیز به اتصال هیچ ‌گونه دانگل یا ارتباط ‌دهنده‌‎ فیزیکی نیاز نیست و این ماوس از طریق بلوتوث به رایانه‌ شما متصل می‌شود.هیچ گاه نمی توان این محصول را یک ماوس ساده در نظر گرفت؛ این محصول حرفه‌ای شرکت ایسوس از میزان رزولوشن 8200dpi  بهره می‌برد که مقدار بسیار بالایی حتی در مقایسه با سایر ماوس‌های مخصوص بازی است. نماینده ایسوس در میان بهترین ماوس گیمینگ حدود 200هزار تومان قیمت دارد.بهترین ماوس گیمینگ ایسوس؛ قدرتمند در بخش محصولات گیمینگ

ریزر، کمپانی مشهور دیگر برای ساخت ماوس گیمینگ

برای افرادی که علاقه مند به محصولات گیمینگ هستند، ریزر مامبا مورد تایید قرار می گیرد. این محصول گیمینگ از یک پوشش پلاستیکی خاص بهره می‌برد که از عرق دست شما جلوگیری می‌کند، در نتیجه دست شما هنگام کار کردن با ماوس سر نمی‌خورد. این محصول دارای سیستم حسگر دوگانه فوق‌العاده دقیق است که امکان استفاده از یک حسگر لیزری و یک حسگر نوری را در کنار هم می دهد (به منظور افزایش دقت ماوس و تنظیم عملکرد ماوس متناسب با سطح زیر آن).

این محصول دارای تکنولوژی Gaming Grade است و این موضوع باعث می‌شود این ماوس در حالت بی‌سیم نیز مانند یک ماوس باسیم عملکرد فوق‌العاده‌ سریعی داشته باشد و به شما هنگام بازی آزادی حرکت بدهد. بهترین ماوس گیمینگ این برند دارای چراغ LED چند رنگ است و به شما اجازه شخصی کردن را مطابق سلیقه تان می‌دهد. این چراغ LED دارای 16 میلیون رنگ است و شما می‌توانید رنگ‌های آن را متناسب با سلیقه و نیاز خود تنظیم کرده و آن را به یک ابزار کاملا شخصی تبدیل کنید. بهترین ماوس گیمینگ این برند مشهور حدود 300 هزار تومان قیمت دارد.بهترین ماوس گیمینگ ریزر، کمپانی مشهور دیگر برای ساخت ماوس گیمینگ

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها