بهترین میان رده های سامسونگ میزبان اسکنر اثرانگشت داخلی و سنسورهای 3 بعدی

0
1760
بهترین میان رده های سامسونگ میزبان اسکنر اثرانگشت داخلی و سنسورهای 3 بعدی

گوشی های میان رده سری A، قوی ترین و بهترین میان رده های سامسونگ طی چهار سال اخیر هستند که قرار است به منظور حفظ رقابت با دیگر میان رده ها مجهز به اسکنر اثرانگشت داخلی و سنسور سه بعدی شوند.

کدام میان رده ها امسال عرضه می شوند؟

سامسونگ برنامه دارد که امسال 9 میان رده از این سری به نام های A10 تا A90 را به بازار بفرستد. بخشی از جزئیات منتشر شده در این خصوص به صفحه نمایش infinity-O دارد که در مدل هایی چون galaxy A8s دیده می شود. همچنین قبلا مشخص شد که سه دستگاه اولی که از این میان رده ها به بازار عرضه می شوند مدل های A50، galaxy A70 و Galaxy A90 است. هر سه این گوشی ها دارای اسکنر اثرانگشت درون صفحه نمایش مانند پرچمداران سامسونگ هستند. با این حال به جای استفاده از فناوری فوق صوت، از سنسورهای نوری مانند گوشی های onePlus 6T استفاده می کنند.

ویژگی سنسور داخلی صفحه نمایش چیست؟

علاوه بر میان رده ها، طبق گزارش ها گلکسی S10 نیز دارای سنسور اثر انگشت مافوق صوت می باشد که می تواند از 30 درصد نمایشگر برای خواندن اثر انگشت کاربر استفاده کند. سامسونگ در این دستگاه اسکنر عنبیه را حذف کرده و به جای آن از سنسور داخلی اثرانگشت استفاده خواهد کرد.گوشی های میان رده سری A، قوی ترین و بهترین میان رده های سامسونگ طی چهار سال اخیر هستند

علاوه بر این، فناوری مخصوص سامسونگ به دلیل اینکه نسل سوم سنسورها خواهد بود هم دقیق تر و هم سریع تر از سایر سنسورهای نمایشگر است که در حال حاضر برای سایر دستگاه ها نیز مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین قرار است دوربین های دوگانه و سه گانه میزبان این گوشی ها باشند و از دوربین هایی با فناوری TOF (Time of Flight) پشتیبانی می کند.

سنسورهای نوری

سری A شامل سنسورهای پیشرفته مافوق صوت زیر نمایشگر ساخته شده توسط کوالکام است که پیش از این به سری پرچمدار S10 اختصاص داده شده بود. در عوض میان رده های شرکت های دیگر، سنسورهای نوری را به کار می گیرند که نسبت به نوع مافوق صوت آن دارای دقت و سازگاری کمتری است. البته قابل درک است که این موضوع روی قیمت این میان رده ها تاثیر خواهد گذاشت.

سامسونگ تا کنون تائید نکرده است که اولین Galaxy A را کی روانه بازار خواهد کرد. با این وجود گزارش ها نشان می دهد که این شرکت پیش از این تائیدیه دریافت سنسورها را دریافت کرده است و انتظار می رود که اولین مدل میان رده سامسونگ در سه ماهه دوم 2019 عرضه شوند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها