با بهترین نرم افزار های کروم بوک آشنا شوید

0
472
با بهترین نرم افزار های کروم بوک آشنا شوید

کروم بوک را می توان یکی از جذاب ترین لپتاپ هایی دانست که با سیستم عامل گوگل کروم در اختیار کاربران قرار می گیرد. این محصول طراحی بسیار جالبی دارد. از این رو اگر به تازگی کروم بوک خریداری کرده اید و قصد دارید بهترین استفاده را از آن ببرید، پیشنهاد می کنیم با بهترین نرم افزار های کروم بوک آشنا شوید. در این بخش قصد داریم به بررسی این نرم افزار ها بپردازیم.

اسکایپ

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های کروم بوک به شمار می رود، با وجود اینکه نرم افزار های متعددی در استور نرم افزار ها حضور دارند، اما اگر قصد دارید از یک نرم افزار با کیفیت بهره مند شوی، اسکایپ گزینه بسیار خوبی به شمار می رود، این نرم افزار بسیار ساده است و تنها نیاز دارید آن را دانلود کرده و سپس یک حساب کاربری ایجاد کنید و شروع به چت با دوستان خود کنید. این نرم افزار از برنامه های چت متنی، تماس ویدئویی و تماس تلفنی بهره می برد و کیفیت بسیار خوبی را در این زمینه برای شما فراهم می کند.

لینک دانلود نرم افزار اسکایپبهترین نرم افزار های کروم بوک،اسکایپ

گوگل درایو

کروم بوک از فضای ذخیره سازی سخت افزاری پشتیبانی نمی کند، از این رو استفاده از ابزار های ذخیره سازی مبتنی بر ابر یکی از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام استفاده از کروم بوک از آن بهره مند شوید. بهترین گزینه برای شما گوگل درایو است که تنها به شناسه کاربری برای آن نیاز دارید. استفاده آسان از گوگل درایو بدون شک یکی از مهم ترین مواردی است که روی انتخاب شما تاثیر گذار خواهد بود. در این ابزار شما می توانید به سادگی فایل های خود را به اشتراک گذاشته و آن ها را ذخیره کنید. گوگل درایو دارای یک موتور جستجو است، بنابراین فایل ذخیره شده را می توان به راحتی از آن موتور جستجو قرار داد.

لینک دانلود نرم افزار گوگل درایوبهترین نرم افزار های کروم بوک،گوگل درایو

نرم افزار پولار

اگر علاقه مند به استفاده از یک ویرایشگر عکاسی حرفه ای هستید، پولار می تواند یک ابزار بسیار خوب به شمار رود. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های کروم بوک است و به شما اجازه می دهد تصاویر را به صورت حرفه ای ویرایش کنید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این نرم افزار کم حجم ویژگی های جالب توجه بسیاری دارد و به کاربران اجازه می دهد تا تمام ویرایش های مورد نیاز را در همین ابزار انجام دهند. پلار نیازی به شبکه اینترنت ندارد. از ویژگی های بسیار مهم این ابزار می تواند پشتیبانی از فرمت RAW دانست که این روز ها طرفداران زیادی دارد.

لینک دانلود نرم افزار پولاربهترین نرم افزار های کروم بوک،نرم افزار پولار

VLC برای سیستم عامل Chrome

هر دستگاه و سیستم عاملی باید یک نرم افزار برای پخش ویدئو داشته باشد. VLC یکی از شناخته شده ترین ابزار ها برای پخش ویدئو است و برای بسیاری دستگاه ها در اختیار قرار می گیرد. این نرم افزار برای سیستم عامل کروم نیز وجود دارد. از این رو پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را روی کروم بوک خود نصب کنید و بهترین کیفیت را برای پخش ویدئو برای خود مهیا کنید. با نصب این نرم افزار تقریبا از تمام ابزار های پخش ویدئو بی نیاز می شوید.

لینک دانلود نرم افزار VLC برای کروم بوکبهترین نرم افزار های کروم بوک،VLC برای سیستم عامل Chrome

نرم افزار Office Online

در کنار بهترین نرم افزار های کروم بوک باید این نرم افزار را در نظر گرفت. کمتر فردی را می توان پیدا کرد که به نرم افزار های آفیس بی نیاز باشد. از این رو پیشنهاد می کنیم اگر در طول فعالیت ها روزانه به این ابزار ها نیاز دارید آفیس آنلاین را از دست ندهید.با استفاده از این ابزار می توانید فایل های مختلف خود را اجرا کرده، آنها را مطالعه و در صورت نیاز ویرایش کنید.

لینک دانلود نرم افزار Office Online برای کروم بوکبهترین نرم افزار های کروم بوک،نرم افزار Office Online

در کنار موارد یاد شدن نرم افزار های دیگری نیز وجود دارد که به شمار کمک می کند تا بهترین کارایی را از دستگاه خود داشته باشید که در این میان می توان به Evernote، YouTube و.. نیز اشاره کرد. این ابزار ها به شما کمک می کند تا بهترین کارایی را از کروم بوک خود داشته باشید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها