بهترین هدایای فناوری برای افراد غیر فنی در سال 2019

0
471

در این مطلب با هدایای فناوری ایدئال برای دوستان غیر فنی آشنا می‌شوید؛ اگر در کادو دادن به دوستان غیرفنی خود دچار مشکل شده‌اید از این راهنما استفاده کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از زد دی نت، شاید از نظر شما عجیب باشد اما همه افراد از فناوری خوششان نمی آید؛ اما این بدان معنی نیست که از هدایای فنی استقبال نمی‌کنند.

بهترین هدایای فناوری برای افراد غیر فنی در سال 2019

موتور برق JACKERY EXPLORER 500 با قیمت 500 دلار

این وسیله برای افرادی که در خانه یا محل کارشان با قطعی مداوم برق رو به رو هستند و یا دوست دارند شب را در جنگل و بیابان بگذارند؛ بسیار مفید است. JACKERY اکسپلورر 500 دارای 518 وات ساعت قدرت است و قدرت کافی برای تولید نیرو برق را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه از یک پریز برق 12 ولت، سه پورت USB و یک پریز برق دارای قدرت 500 وات (یا بار زیاد 1000 وات) برخوردار است. این دستگاه قابلیت شارژ با برق و یا پانل خورشیدی را در خود جای داده است.

اسپیکر امازون Amazon Echo Dot با قیمت 60 دلار

این بلندگو آمازون می‌تواند قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهد، از پخش موسیقی گرفته تا کتاب صوتی، خواندن اخبار و موارد دیگر؛ علاوه بر این در داخل آن یک ساعت نیز به کار گرفته شده است.

تبلت FIRE 7 آمازون با قیمت 50 دلار

این تبلت یک هدیه مناسب برای افراد غیر فنی است. اندازه آن 7 اینچی است که بیشتر برای کودکان کاربردی است. اما افراد غیر فنی نیز می‌توانند نیازهای ابتدایی خود را با آن رفع کنند.

ست آپ باکس APPLE TV با قیمت 179 دلار

این یکی از بهترین و آسان‌ترین هاب های سرگرمی خانگی است به خصوص برای کسانی که قبلاً از آیفون، آی پد و مک استفاده کرده‌اند. شما با خرید آن یک سال خدمات اشتراک Apple TV + را دریافت می‌کنید.

پشتیبان گیری با بک بلیز

بک بلیز یک ابزار قابل اعتماد برای پشتیبان گیری اطلاعات است. این ابزار هدیه مناسب برای افرادی است که در زمینه‌ی پشتیبان گیری اطلاعات خود سرمایه گذاری نمی‌کنند اما اگر اطلاعات خود را از دست بدهند به شدت ناراحت می‌شوند.

TILE PRO با 25 دلار

اگر دوستانتان همیشه دسته‌کلید و یا گوشی خود را جا می‌گذارند؛ این نرم‌افزار را به آن‌ها هدیه دهید تا با اتصال قطعه آن به دسته‌کلید و گوشی هوشمند، با یکدیگر همگام سازی شده و در صورت گم کردن دسته‌کلید یا گوشی هوشمند به شما کمک کند.

NEST PROTECT با 120 دلار

این ابزار در واقع چشم و گوش خانه شما است و در دسته وسایل هوشمند و فنی خانگی به حساب می‌آید که در صورت نشت گاز و دود و آتش سوری آلارم می‌دهد. نصب و راه اندازی سریع و آسان است و یک هدیه‌ مناسب بوده که آرامش خاطر را به ارمغان می‌آورد.

کتاب‌خوان آمازون مدل Kindle Paperwhite

شما می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی را بر روی تلفن‌های هوشمند و تبلت ها بخوانید، اما هیچ چیز به اندازه Kindle Paperwhite برای یک کتابخوانی بدون حواس لذت بخش نیست. دستگاه‌ Kindle Paperwhite دارای عمر باتری شگفت انگیز، ظرفیت زیاد و گواهی ضد آب است؛ بنابراین می‌توانید در حمام یا استخر نیز کتاب بخوانید.

کیت استارت فیلیپس HUE با 200 دلار

لامپ‌های هوشمند یکی دیگر از هدایای خوب و فنی برای دوستان غیر فنی است که قابل همگام سازی با گوشی هوشمند بوده و می‌تواند نور خانه را تنظیم کند.

DJI MAVIC MINI با 400 دلار

پهپاد (Drone) یک وسیله عالی و همچنین یک هدیه فوق العاده برای عکاسان یا فیلم‌برداران است. DJI Mavic Mini نه‌تنها ارزان است، بلکه برای ضبط فیلم‌ها و عکس‌های هوایی بسیار کاربردی است.

پاور بانک RAVPOWER

این پاور بانک یک ابزار کاربردی برای تأمین قدرت شارژ برای گوشی و وسایل الکترونیک افراد غیرفنی است؛ زیرا به صورت اختصاصی طراحی نشده و دارای پورت MicroUSB، USB-C و حتی یک کانکتور لایتنینگ است. این تطبیق پذیری، همراه با صفحه نمایش دیجیتال و 20000 میلی آمپر ساعت باتری آن را به یک هدیه کاربردی تبدیل کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها