معرفی بهترین هدفون های وایرلس + مشخصات و قابلیت ها

0
2922
معرفی بهترین هدفون های وایرلس + مشخصات و قابلیت ها

امروزه کاربران زیادی در سراسر دنیا هدفون های وایرلس را به هدفون های معمولی ترجیح می دهند. چرا که بسیاری از آنها استفاده از هدفون وایرلس در هنگام ورزش کردن را راحت تر می دانند. بعضی دیگر نیز پاسخ دادن به تماس ها را با هدفون های وایرلس ساده تر می پندارند.

معرفی بهترین هدفون های بی سیم

همه این دلایل امروزه شرکت های تولیدکننده هدفون را قانع کرده است که بهترین هندزفری های بلوتوثی طراحی کنند. در زیر به چند نمونه از بهترین هدفون های وایرلس معروف اشاره می شود.

هدفون Sennheiser HD1

این یکی از اولین هدفون های سبک سنهایزر است که به گونه ای طراحی شده که در تمام طول روز برای گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس تلفنی استفاده شود. این هدفون به قیمت 200 دلار در آمازون موجود است.

هدفون Sennheiser HD1

هدفون Bose QuietComfort 35 II

این هدفون بی سیم اندکی گران تر از دیگر هدفون ها بوده و 300 دلار قیمت دارد. این هدفون بلوتوث بی سیم در سایز کامل و دور گوش عرضه شده که شامل تکنولوژی های حذف صداهای مزاحم و دو برابر کردن صدا به عنوان یک هدست پیشرفته برای برقراری تماس تلفنی است.

هدفون Bose QuietComfort 35 II

هدفون Beats Studio wireless 3

هدفون های بیتس با فناوری بهبود سروصدا و گوشی استودیو وایرلس 3 خود را بهبود بخشیده و می تواند به عنوان یک هدست نیز کار کند. همچنین با ویژگی Side-tone یا ویژگی صدای جانبی به شما امکان می دهد که صدای خود را در هدفون بشنوید. قیمت این هدفون 280 دلار است.

هدفون Beats Studio wireless 3

هدفون بی سیم AfterShokz Trekz Air

بسیاری از دوچرخه سواران و دوندگان تمایل به استفاده از هدفون های با طراحی استخوانی برند AfterShokz هستند. این هدفون ها  امتیاز بالایی را از نقد هدفون های معروف دنیا در Cnet دریافت کرده اند. زیرا گوش را آماده شنیدن صداها فراتر از ترافیک می کنند، بهترین هدفون بی سیم این برند برای برقراری تماس نیز بسیار خوب هستند و امکان بهتر شنیدن موسیقی را برای کاربر فراهم کرده اند.

هدفون بی سیم AfterShokz Trekz Air

هدفون مدل Plantronics Backbeat Pro 2

این هدفون نیز به عنوان بهترین هدفون وایرلس موجود در بازار می تواند یکی از خوش قیمت ترین هدفون ها با فناوری حذف کامل صداهای مزاحم اطراف باشد. همانطور که از هدفون های پلانترونیک انتظار می رود، می تواند صدا را با حجم دو برابر به کاربر ارائه کند. قیمت این هدفون در آمازون 250 دلار است.

هدفون مدل Plantronics Backbeat Pro 2

هدفون BeatsX

این هدفون با طراحی جذاب خود می تواند تمام طول روز روی گوش شما قرار گیرد. وزن سبک آن سبب می شود که به سختی متوجه شوید که آن را روی گردن خود قرار داده اید. در تست هایی که روی این هدفون انجام دادیم، به خوبی وظایف تماس صوتی را به انجام رساند.

هدفون BeatsX

هدفون وایرلس  Jabra Elite 65t14

 بهترین مدل هدفون بی سیم برند jabra به عنوان جدیدترین هدفون های وایرلس دارای میکروفون دوگانه در هر سمت گوش هستند و ویژگی های جانبی به شما امکان می دهد تا صدای خود را نیز از طریق گوشی ها بشنوید. این هدست قادر است به عنوان هدست استریو برای برقراری تماس مورد استفاده قرار گیرد. قیمت این هدفون 120 دلار است.

هدفون وایرلس  Jabra Elite 65t14

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها