راهنمای خرید بهترین هدیه در حوزه فناوری با بودجه های مختلف

2
1103
راهنمای خرید بهترین هدیه در حوزه فناوری با بودجه های مختلف

نزدیک سال نو میلادی و نوروز که می شود، بسیاری از افراد به فکر دادن هدیه می افتند و برخی از آنها هدیه های فناورانه را برای کادو دادن انتخاب می کنند. اما شاید عده ای به یک راهنما برای خرید احتیاج داشته باشند. در مقاله زیر تعدادی از هدیه های با قیمت مناسب زیر 50 دلار و بالای آن را که می تواند توسط کاربران انتخاب شود با شما به اشتراک گذاشتیم.

کیبورد لاجیتک K380بهترین هدیه در حوزه فناوری کیبورد لاجیتک K380

یکی از محصولاتی که می تواند به هر فردی هدیه داده شود، کیبورد است و لاجیتک در این مدل با ظاهر جذابی که برای کیبورد خود فراهم آورده می تواند هدیه منحصر به فردی برای او تلقی شود. قیمت این کیبورد در خرده فروشی های انلاین زیر 30 دلار است.

نسل سوم اسپیکر Echo dotبهترین هدیه در حوزه فناوری نسل سوم اسپیکر Echo dot

در حالی که نسل سوم اکو دات هنوز عالی به نظر نمی رسد، اما بهتر از مدل های پیشین خود است و طراحی بهینه شده دارد. قیمت آن در لیست اسپیکرها 50 دلار است و می تواند هدیه مناسبی به حساب آید.

ساعت هوشمند Amazfit Bipبهترین هدیه در حوزه فناوری

ساعت های فیت بیت و اپل واچ هر دو انتخاب های عالی برای هدیه دادن هستند، اما اگر موجودی شما زیر 100 دلار است، می توانید یکی از بهترین ساعت های این رده یعنی Amazfit Bip را انتخاب کنید. این ساعت تمام ویژگی های ساعتهای هوشمند دیگر را داشته و عمر باتری خوبی نیز با 80 دلار به شما ارائه می دهد.

تبلتی برای کتابخوان ها: amazon Fire HD 8بهترین هدیه در حوزه فناوری

این تنها تبلتی است که قیمت کمتر از 100 دلار دارد. نسخه 2018 این تبلت 8 اینچی آمازون اکنون با قیمت 80 دلار خرید و فروش می شود و از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می کند. به این معنی که می توانید به سادگی دستورات صوتی را بدون دست زدن به صفحه نمایش به انجام برسانید. البته صفحه نمایش 10 اینچی این تبلت اندکی قیمتی بالاتر داشته و تقریبا دو برابر قیمت فعلی و 150 دلار است.

ایرپاد بی سیم اپلبهترین هدیه در حوزه فناوری

اگر می خواهید بالاتر از 150 دلار هزینه کنید، می توانید به مواردی مانند هدفون های اپل فکر کنید. خصوصا اگر فردی که می خواهید برای او هدیه بگیرید آیفون دارد، بسیار از این هدیه خوشحال خواهد شد چرا که این هدیه بی سیم می تواند نیاز به داشتن یک هندزفری بی سیم را برآورده کند. قیمت ایرپادهای اپل 180 دلار است.

کنسول نینتندو سوئیچبهترین هدیه در حوزه فناوری

اگر فردی که می خواهید به او هدیه دهید گیمر است احتمالا از دیدن هدیه ای چون کنسول Nintendo Switch بسیار خوشحال خواهد شد. بیشتر بازی ها باید همراه یک تلویزیون و یک تبلت قابل حمل باشند تا بتوان آنها را اجرا کرد. اما این کنسول می تواند خود به تنهایی خانواده ای را سرگرم کند و بازی های چهار نفره ای چون سوپر ماریو، Mario kart 8 و overcooked به راحتی روی آن اجرا خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
ساسان
ساسان
5 سال پیش

فکر کنم هدفون و ساعت هوشمند میتونه هدیه ی خوبی باشه

رضا
رضا
5 سال پیش

کادو فقط کنسول بازی …