بهترین پروژه Kickstarter در سال 2018 ؛ جواب این موضوع شما را شگفت زده می کند!

0
566
بهترین پروژه Kickstarter در سال 2018 ؛ جواب این موضوع شما را شگفت زده می کند!

اخیرا خبری در مورد شرکت Kickstarter منتشر شده که می تواند برای شما دوستان جالب توجه باشد. این شرکت هر ساله روی پروژه های مختلفی سرمایه گذاری می کند و امسال بهترین پروژه Kickstarter را معرفی کرده است.

بهترین پروژه kickstarter

زمانی که شما در مورد Kickstarter فکر می کنید ، شاید شما به محصولات الکترونیکی و گجت ها فکر کنید که می توانیم بگوییم که این دو محصول از بخش های پرطرفدار این شرکت محسوب می شود اما بهترین پروژه Kickstarter یک محصول قدیمی بود : بازی تخته ای!

داستان بازی تخته ای

بازی Tainted Grail : The Fall of Avalon در Kickstarter توانست حدود 6.2 میلیون دلار توسط 40 هزار کمک کننده کسب کند و احتمالا این بازی در ماه آگوست سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد. این بازی دارای یک سبک ماجراجویی است که می خواهد در نوع خود بهترین باشد و این بازی دارای یک دفترچه داستان ، کارت و مهره و لوازم جانبی است که می تواند ساعت ها کاربران درگیر خود کند. این بازی دارای 15 فصل است و هر کدام 4 ساعت زمان نیاز خواهد داشت و به همین خاطر است که نیازمند کاربران مشتاق و پر انرژی است.بهترین پروژه kickstarter

بازی های دیگر این شرکت

داستان این بازی در مورد یک افسانه مخوف آرتوری است و این بازی می تواند بین یک تا چهار بازیکن داشته باشد. این مسائلی است که می تواند برای تمام کاربران جذاب باشد. شرکتی که در حال ساخت این بازی تخته ای است ، سازنده بازی دیگری به نام Awakening project است که در نوع خود بی نظیر بوده و می تواند هزاران کاربران به سوی خود جلب کند.

توضیحاتی در مورد سایت و شرکت kickstarter

در مدل های مشابهی که در مورد کراود فاندینگ و جذب سرمایه جمی وجود دارد، kickstarter نزدیک ترین پلتفرم به حامی جو است. یک پلتفرم کراودفاندینگ که شش سال پیش (سال ۲۰۰۹ میلادی) فعالیت خود را شروع کرده است و نه تنها پروژه های زیادی روی خود دیده است، بلکه حامیان زیادی نیز از این پروژه ها حمایت کرده اند. کیک استارتر به نوعی با حمایت از ایده های خلاقانه و نو، امید را در جامعه افزایش داده است و به افراد خلاق کمک کرده است که زودتر هنر خودشان را نمایش دهند.

این سایت در حال حاضر یکی از بزرگترین پلتفرم های جذب سرمایه جمعی در کنار GoFundMe, IndieGogo و… است.

حدود ۲۵۷,۰۰۰ پروژه روی کیک استارتر ثبت شده که ویژگی همه آنها خلاقانه بودنشان است. در سال ۲۰۱۳ نزدیک به ۵,۱ بیلیون دلار! برای پروژه های کراودفاندینگ در تمام پلتفرم ها جذب شده است. سال ۲۰۱۴ این رقم به ۱۶ بیلیون دلار رسیده است و پیش بینی می شود که این رقم در سال ۲۰۱۶ به ۳۴ بیلیون دلار برسد.

سهم کیک استارتر از این ارقام تاکنون جذب ۲,۵۳۶,۸۷۷,۲۵۶ دلار (حدود ۲٫۵ بیلیون دلار) از حدود ۱۱ میلیون حامی خرد بوده است که درصد بالایی از سهم بازار است. این حامیان علاقه داشته اند با سرمایه گذاری با پول کم، یک محصول یا پروژه را حمایت کنند. همچنین این پلتفرم ۱۱۰,۲۵۰ پروژه از ۳۱۲,۰۰۰ پروژه ثبت شده در این سایت تا امروز موفق شده اند و تعداد این پروژه ها، روز به روز افزایش هم پیدا می‌کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها