بهترین کول پد سال 2019 ؛ بی نظیر و خاص!

امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین کول پد سال 2019 بپردازیم و در این زمینه تعدادی از این سخت افزارها را به شما معرفی کنیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه و کاربردی باشد.

بهترین کول پد سال 2019

زمانی که شما قصد داشته باشید تا لپ تاپ شما بهترین عملکرد را داشته باشد ، هیچ چیزی بهتر از تهویه مناسب و همچنین خنک شدن سیستم شما نیست. هرقدر که سیستم شما داغ تر شود ، خیلی سریع تر باتری آن کاهش پیدا می کند و بقیه بخش های سیستم هم ضعیف تر عمل خواهد کرد. هر زمان که سیستم شما سخت از قبل کار کند ، سریع تر داغ خواهد شد که می تواند یکی از مسائل مهم و اساسی در سیستم ها باشد. اگرچه همیشه یک راه حل مناسب در این زمینه وجود و آن کول پد است.

ما امروز قصد داریم تا یک سری از بهترین کول پد ها در سال 2019 را به شما دوستان معرفی کنیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه باشد و با خرید آن خیلی از مشکلات شما در زمینه داغ شدن سیستم برطرف شود. پس بدون حرف اضافه دیگری بریم سراغ معرفی بهترین کول پد سال 2019 :

بهترین کول پد ها برای لپ تاپ های 17 اینچی

1- Cooler Master NotePal X-slim Ultra-Slim

یکی از بهترین کول پدهای موجود در بازار که می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند و دارای یک فن 160 میلیمتری است که می تواند به خوبی تهویه لازم را برای دستگاه صورت دهد. یکی دیگر از ویژگی های خوب این کول پد ، بی سر و صدا بودن این کول پد است.

2- Tree New Bee Cooling Pad

این کول پد دارای چهار فن است که می تواند بخش بخش سیستم شما را خنک کند. این کول پد باعث می شود تا میزان صدمه وارده به دستگاه را به خوبی کاهش دهد. این کول پد از طریق یک USB تغذیه می کند و این موضوع خود یک نوآوری در این زمینه محسوب می شود. یکی دیگر از ویژگی های مناسب این کول پد قابلیت تنظیم ارتفاع آن است.

3- Havit HV-F2056

کول پدی که از سوی این شرکت تولید شده دارای سه فن بوده که می تواند به خوبی تهویه سیستم شما را انجام دهد و حتی به میزان 20 درصد فشار را از روی CPU کاهش دهد. ظاهر این کول پد کاملا نازک بوده و از دوام بالایی برخوردار است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کول پد صدای کم فن های این سیستم است که می تواند برای کاربری جذاب و کاربردی باشد.

به طور کلی کول پد های بسیاری در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی های مخصوص خود را دارا هستند و این دیگر به شما بستگی دارد که چه کول پدی را خریداری کنید.

نظر شما در مورد این کول پد ها چیست؟ آیا این کول پد ها توانستند نگاه شما را به خود جلب کنند؟

منتظر نظرات شما دوستان در این زمینه در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش