بهترین گوشی شیائومی از لحاظ باتری با چه قیمتی در بازار عرضه می شود؟

0
2365
بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری با چه قیمتی در بازار عرضه می شود؟

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری با چه قیمتی در بازار عرضه می شود؟

کالاسودا- بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری را می توان گوشی هوشمند می مکس 3 این برند چینی در نظر گرفت. این گوشی هوشمند در روزهایی که بسیاری از کاربران با مشکل باتری در موبایل خود رو به رو هستند، می تواند برترین انتخاب برای افرادی باشد که قصد خرید بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری را دارند.
کمپانی چینی شیائومی در چند سال اخیر گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بسیار بزرگ را برای رقابت با برندهای سامسونگ و هوآوی روانه بازار فروش می کند. این کمپانی چینی پسوند مکس را برای این سری از محصولات خود در نظر گرفته و علاوه بر صفحه نمایش بزرگ، وجود باتری بسیار قدرتمند دیگر ویژگی منحصر به فرد این موبایل ها است.
آخرین محصول سری مکس شیائومی، می مکس 3 نام دارد. این گوشی موبایل با قیمتی در حدود 300 دلار بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری محسوب می شود. حال قصد داریم به بررسی بیشتر این گوشی هوشمند بپردازیم.

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری با چه قیمتی در بازار عرضه می شود؟

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری چه ویژگی هایی دارد؟

این گوشی هوشمند در بخش باتری یک موبایل منحصر به فرد محسوب می شود. شیائومی باتری 5500 میلی آمپری را برای موبایل خود در نظر گرفته است و بر اساس اخبار منتشر شده، بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری در کنار برترین گوشی های موبایل در میان تمام برندها محسوب می شود. شایان ذکر است که شیائومی قابلیت شارژ سریع را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته تا تمام نیازهای افرادی که قصد خرید بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری را دارند، برطرف کند.
بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری در حالت مکالمه می تواند تا 30 ساعت کاربر را از شارژ مجدد موبایل خود بی نیاز کند. در بخش وبگردی نیز حدود 18 ساعت در اختیار کاربران قرار می گیرد. نکته قابل توجه در بخش مربوط به پخش ویدئو است که کاربران را حدود 16 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد همراهی می کند.
در کنار یک باتری بزرگ، شیائومی برای این محصول یک پردازنده 14 نانومتری را مورد استفاده قرار داده و پردازنده اسنپدراگون 636 را انتخاب کرده است. این پردازنده در مقایسه با پردازنده های دیگر مورد استفاده در میان برندهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته تا نتیجه بهتری در مقایسه با برندهای دیگر داشته باشد.
نظر شما در مورد بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری چیست؟ آیا برندهای چینی می توانند در تمام بخش ها برترین ها را به خود اختصاص دهند یا زمان بسیار زیادی برای رسیدن به این موضوع نیاز است؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها