معرفی بهترین گوشی های هوشمند آنر در بازار ایران؛ برندی جذاب برای جوانان

0
1465
معرفی بهترین گوشی های هوشمند آنر در بازار ایران؛ برندی جذاب برای جوانان

گوشی های هوشمند آنر با وجود اینکه یک برند جداگانه از برند هواوی محسوب می شوند، همچنان طرفداران خاص خود را دارند، این گوشی های هوشمند از پردازنده ها و همچنین بسیاری از ویژگی های گوشی های هواوی بهره می برند و به نوعی فروش این برند در کنار هواوی فروش سالانه شرکت هواوی را رقم می زند، در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین گوشی های هوشمند آنر در بازار ایران بپردازیم.

 گوشی هوشمند آنر ویو 20

یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند آنر در بازار ایران را می توان آنر ویو 20 دانست. آنر در ساخت این گوشی هوشمند با کمپانی مد موسکینو همکاری داشته و توانسته یکی از زیبا ترین گوشی های هوشمند سال را تولید کند. آنر ویو 20 که یکی از گوشی های قدرتمند بازار به شمار می رود قیمتی در حدود 11 میلیون تومان دارد.

این گوشی هوشمند با 256 گیگابایت حافظه داخلی و رم 8 گیگابایتی در کنار پردازنده کایرین 980 قدرت بسیار بالایی را فراهم می آورد که کمتر گوشی موبایلی در بازار ایران این قدرت را دارد. این گوشی هوشمند 6.4 اینچی با پنل ال سی دی و رزولوشن صفحه فول اچ دی پلاس شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می زند.

این گوشی هوشمند پرچمدار با رابط کاربری انحصاری آنر و همچنین اندروید 9 در اختیار کاربران قرار می گیرد. در بخش دوربین نیز این گوشی هوشمند پرچمدار با 2 لنز کاربردی شرایط خوبی در این بخش دارد. این گوشی هوشمند با لنز پرکاربرد 48 مگاپیکسلی و همچنین لنز ToF و در بخش سلفی نیز با لنز 25 مگاپیکسلی قدرتنمایی می کند.بهترین گوشی های هوشمند آنر در بازار ایران؛ گوشی هوشمند آنر ویو 20

گوشی هوشمند آنر 8 ایکس مکس

گوشی هوشمند 7.12 اینچی آنر در کنار بهترین گوشی های هوشمند آنر در بازار ایران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند با رزولوشن صفحه فول اچ دی پلاس در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند با پردازنده 14 نانومتری اسنپدراگون 636 و همچنین رم 4 گیگابایتی شرایط بسیار خوبی دارد. آنر 8 ایکس مکس با حافظه داخلی 128 گیگابایتی در کنار گوشی های جذاب اندرویدی قرار می گیرد. این گوشی هوشمند که برادر بزرگتر آنر 8 ایکس لقب دارد قیمتی در حدود 4 میلیون تومان دارد که قیمت بسیار خوبی به شمار می رود.

در بخش دوربین نیز شاهد 2 لنز دوربین اصلی 16 و 2 مگاپیکسلی هستیم و در بخش دوربین سلفی نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی هوشمند در بخش باتری بسیار جذاب است و حضور یک باتری 5000 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند با صفحه نمایش بسیار بزرگ جذابیت های بسیاری دارد.بهترین گوشی های هوشمند آنر در بازار ایران؛گوشی هوشمند آنر 8 ایکس مکس

آنر 8 ایکس

این گوشی هوشمند را باید برادر کوچکتر نسخه مکس و نسخه پایه آنر 8 ایکس دانست. این گوشی هوشمند در دو نسخه در بازار وجود دارد و شاهد این گوشی هوشمند 64 و 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. هر دو نسخه این محصول با رم 4 گیگابایتی و پردازنده 12 نانومتری کایرین 710 به فروش می رسد.

آنر 8 ایکس در بازار ایران قیمتی در حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان دارد و نسخه گران قیمت تر نیز حدود 3 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد. که یک خرید مقرون به صرفه به شمار می رود.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است و در بخش دوربین نیز شرایط بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می گیرد. آنر 8 ایکس در بخش دوربین دارای لنز های 20 و 2 مگاپیکسلی است و در بخش دوربین سلفی نیز لنز 16 مگاپیکسلی یکی از بهترین دوربین های سلفی را در بخش گوشی های میان رده دارد.

در کنار این گوشی هوشمند آنر 10 لایت نیز این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 3 میلیون تومان دارد و در کنار سخت افزار بسیار قدرتمند ظاهر بسیار جذابی دارد که کمتر گوشی هوشمند میان رده ای را می توان به این زیبایی دانست. این گوشی هوشمند با پردازنده کایرین 710 یکی از بهترین گوشی های سه میلیون تومانی در بازار ایران به شمار می رود.بهترین گوشی های هوشمند آنر در بازار ایران؛آنر 8 ایکس

نظر شما در مورد بهترین گوشی های هوشمند آنر در بازار ایران چیست؟ کدام گوشی هوشمند را بهترین انتخاب برای خود در میان گوشی های برند آنر را می دانید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها