بهترین گوشی هوآوی برای بازی در بازار ایران موجود است؟

0
2468
بهترین گوشی هوآوی برای بازی در بازار ایران موجود است؟

بهترین گوشی هوآوی برای بازی در بازار ایران موجود است؟کالاسودا- انتخاب بهترین گوشی برای بازی کردن، بستگی زیادی به بودجه کاربر دارد. در سال­ های اخیر برندهای بسیاری گوشی­ های مخصوص بازی را روانه بازار فروش کرده­ اند؛ هوآوی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بهترین گوشی هوآوی برای بازی با قیمت مناسب را روانه بازار فروش کرده است.

بهترین گوشی هوآوی برای بازی بدون شک موبایل مخصوص بازی  Honor Play نام دارد. نکته جالب توجه درخصوص بهترین گوشی هوآوی برای بازی، قیمت آن است که در حدود 320 یورو است.

بهترین گوشی هوآوی برای بازی در بازار ایران موجود است؟

بهترین گوشی هوآوی برای بازی کردن، در کشور ما وجود دارد و گفتنی است بهترین گوشی هوآوی برای بازی  فروش نسبتا خوبی نیز دارد، اما بهترین گوشی هوآوی برای بازی در بازار ایران با گارانتی همراه نیست. به هر حال بهترین گوشی هوآوی برای بازی، در بازار اروپا فروش بسیار خوبی را تجربه می کند. بهترین گوشی هوآوی برای بازی با قیمتی در حدود 6میلیون تومان عرضه می ­شود.

بهترین گوشی هوآوی برای بازی در بازار ایران موجود است؟

بهترین گوشی هوآوی گیمینگ چه مشخصاتی دارد؟

بهترین گوشی هوآوی برای بازی، همانطور که بیان شد گوشی هوشمند گیمینگ Honor Play نام دارد. این گوشی هوشمند یک موبایل مقرون به صرفه محسوب می ­شود که در بخش سخت ­افزاری رقیبی جدی برای گوشی­ های پرچمدار است. بهترین گوشی هوآوی برای بازی، شباهت­ های بسیاری به خاص ­ترین موبایل شیائومی یعنی پوکوفون دارد. بهترین گوشی هوآوی برای بازی با اندروید 8.1 در اختیار کاربران قرار می ­گیرد و کاربر تا 2سال از به ­روزرسانی ­های این سیستم عامل بهره­ می­ برد.

هوآوی در بخش پردازنده شاهکار می ­کند!

بهترین گوشی هوآوی برای بازی از پردازنده 10نانومتری کایرین 970 بهره می­ برد. این پردازنده فوق حرفه­ ای از این جهت برای بهترین گوشی هوآوی برای بازی مناسب است که از قابلیت ­های هوش مصنوعی بهره می ­برد. پردازنده بهترین گوشی هوآوی برای بازی، بر اساس پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی ویژگی­ های منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می ­دهد که بسیاری از برندهای دیگر این قابلیت ­ها را حتی روی پرچمداران خود نیز قرار نداده ­اند.
شایان ذکر است که بهترین گوشی هوآوی برای بازی، در دو نسخه روانه بازار فروش می ­شود. این کمپانی چینی حافظه داخلی 64 گیگابایت را برای بهترین گوشی هوآوی برای بازی انتخاب کرده و گوشی موبایل خود را با رم نرم ­افزاری 4 و 6 گیگابایتی روانه بازار فروش می ­کند. مقدار حافظه داخلی بهترین گوشی هوآوی برای بازی در مقایسه با پرچمداران نیمه دوم سال کمتر است، اما بر اساس قیمت و نسبت به سایر گوشی­ های گیمینگ، یک انتخاب فوق­ العاده محسوب می ­شود.
گفتنی است بهترین گوشی هوآوی برای بازی دارای قابلیت GPU Turbo است، در نتیجه علاوه بر افزایش سرعت پردازنده گرافیکی، بهترین گوشی هوآوی برای بازی تا ۱۵درصد در شارژ باتری هم صرفه­ جویی می ­کند.

بهترین گوشی هوآوی برای بازی

آیا باتری بهترین گوشی هوآوی برای بازی برای کاربران  مناسب است؟

بهترین گوشی هوآوی برای بازی، دارای باتری 3750 میلی­ آمپری است. این میان ­رده قدرتمند را باید یک انتخاب بسیار قدرتمند برای کاربران موبایل، حتی افرادی که علاقه ­مند به بازی نیستند، در نظر گرفت. بالاتر از باتری بهترین گوشی هوآوی برای بازی، پرچمداران سری میت قرار دارند که با قیمت هایی در حدود 1000 دلار عرضه می شوند.

بهترین گوشی هوآوی برای بازی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن صفحه فول اچ دی پلاس است. بهترین گوشی هوآوی برای بازی دارای نسبت تصویر 19.5 به 9 است و حضور این صفحه نمایش با کیفیت و بزرگ یک انتخاب خوب برای گیمرها خواهد بود. تراکم پیکسلی بهترین گوشی هوآوی برای بازی نیز 409 پیکسل بر اینچ است. هوآوی برای این محصول از پنل ال سی دی استفاده کرده است تا قیمت محصول خود را کاهش دهد.

بهترین گوشی هوآوی برای بازی در بخش دوربین، توان رقابت با پرچمداران را ندارد اما بهترین گوشی هوآوی برای بازی در مقایسه با گوشی های گیمینگ یک موبایل عالی محسوب می شود. بهترین گوشی هوآوی برای بازی دارای دو لنز اصلی 16 و 2 مگاپیکسلی است و در بخش دوربین سلفی نیز یک لنز 16 مگاپیکسلی می تواند تمام نیازهای کاربران را به برترین شکل برطرف کند. نکته قابل توجه بهترین گوشی هوآوی برای بازی،  پشتیبانی از قابلیت فیلمبرداری 4K است که برای یک موبایل در حدود 350 دلار فوق العاده است.بهترین گوشی هوآوی برای بازی در بازار ایران موجود است؟

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا متناسب با قیمت و ویژگی های این موبایل، Honor Play را برترین انتخاب به عنوان بهترین گوشی هوآوی برای بازی در نظر می گیرید یا بهترین گوشی هوآوی برای بازی را لقب موبایل دیگری از این برند می دانید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها