گوگل مپس موقعیت به اشتراک گذاری دوچرخه را روی نقشه نشان می دهد

0
309
گوگل مپس موقعیت به اشتراک گذاری دوچرخه را روی نقشه نشان می دهد

گوگل مپس اکنون امکانی را فراهم کرده است که طی آن موقعیت های به اشتراک گذاری دوچرخه را در 24 شهر نشان می دهد.

به اشتراک گذاری دوچرخه یک راه مناسب برای دور شدن از ترافیک و یک ورزش خوب است. اما بسیاری از برنامه های اشتراک  دوچرخه کامل نیستند و نمی توان با لوکیشن اطلاعات دقیقی از دوچرخه های موجود به دست آورد.

آگاهی از ایستگاه های به اشتراک گذاری دوچرخه

گاهی اوقات نیاز داریم که بدانیم نزدیک ترین ایستگاه دوچرخه موجود به ما کجاست. اکنون گوگل این ویژگی را ممکن کرده است. در تعدادی شهر انتخابی گوگل مپس ایستگاه های به اشتراک گذاری دوچرخه را نمایش می دهد و تعداد دوچرخه های موجود را نشان می دهد. یا اگر از یک دوچرخه استفاده می کنید و می خواهید آن را بازگردانید، می توانید ببینید که آیا ایستگاه خالی در اطرافتان وجود دارد یا خیر.

سیستم از فید اطلاعاتی جهانی دوچرخه از شرکت داده های حمل و نقل شرکت Ito World استفاده می کند. این ویژگی در سال گذشته در نیویورک مورد آزمایش قرار گرفته و در حال حاضر به 24 شهر در 16 کشور رسیده است.آگاهی از ایستگاه های به اشتراک گذاری دوچرخه

گوگل پیش تر از سرویسی رونمایی از گوگل مپس خود رونمایی کرد که طی آن کاربران می توانستند روی نقشه از رسیدن وسایل نقلیه عمومی و لوکیشن آنها اطلاعات به دست آورند. در این ویژگی جدید گوگل مپس ، تاخیر ترافیک اتوبوس و پیش بینی مسیرهای  شلوغ می تواند به کاربران نقشه های گوگل کمک کند تا بهتر برای سفر روزانه خود و رسیدن به محل کار و … برنامه ریزی کنند.

این ویژگی در کدام شهرها روی نقشه گوگل موجود است؟

در حال حاضر، اطلاعات به اشتراک گذاری دوچرخه برای شهرهای زیر در دسترس است: بارسلونا، برلین، بروکسل، بوداپست، شیکاگو، دوبلین، هامبورگ، هلسینکی، کائوسیونگ، لندن، لس آنجلس، لیون، مادرید، مکزیکو سیتی، مونترال، شهر نیو تایپه، نیویورک، ریو دو ژانیرو، منطقه خلیج سان فرانسیسکو، سائوپائولو، تورنتو، وین، ورشو و زوریخ. گوگل می گوید شهرهای بزرگی به زودی اضافه خواهند شد.

برای استفاده از این ویژگی، Google Maps را در این شهرها برای یک سیستم اشتراک گذاری دوچرخه جستجو کنید و محل ایستگاه های نزدیک را نمایش دهد.

این ویژگی در کدام شهرها روی نقشه گوگل موجود است؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها