به این ده دلیل گوشی‌های تاشو برای شما مناسب نیستند

0
1162

بدون شک گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای تاشو نمونه‌ای منحصربه فرد از گوشی‌های آینده و واقعاً قابل تحسین هستند. در این میان برندهای مختلفی در این راه قدم برداشته‌اند. اما آیا این گوشی‌ها همانطور که در آزمایشگاه‌های به خوبی کار می‌کنند؛ برای دنیای واقعی نیز منطقی هستند؟

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند اندرویدی با نمایشگرهای تاشو نوآوری بزرگی در این زمینه به وجود آورده‌اند. برندهایی مانند سامسونگ، هواوی، موتورولا و.. گوشی‌های تاشو جدید را ارائه کرده‌اند که انقلابی را در صنعت گوشی‌های هوشمند به وجود آورده است.

اما چرا خرید یک گوشی تاشو در این شرایط کار درستی نیست؟

گوشی‌های تاشو هنوز نمایشگرهای شیشه‌ای واقعی ندارند؛ بنابراین شکننده هستند

ما هنوز باید صبر کنیم تا اولین گوشی تاشو با صفحه نمایش شیشه‌ای واقعی را ببینیم. زد فلیپ سامسونگ تنها از یک پوشش شیشه‌ای نازک بهره می‌برد. صفحه‌های پلاستیکی یا ترکیبی در اثر ضربه و حتی کشدن ناخن مستعد خراش هستند و آنها را بسیار شکننده می‌کند.

هیچ محافظ صفحه‌ای برای محافظت از صفحه گوشی‌های تاشو وجود ندارد

در حال حاضر هیچ گونه محافظی برای محافظت از صفحه نمایش گوشی‌های تاشو در بازار وجود ندارد تا در حین استفاده در برابر خراش مقاوم باشند.

ایجاد برآمدگی‌های روی صفحه نمایش

با توجه به عدم استفاده از صفحه نمایش با جنس شیشه واقعی، در عرض چند ماه استفاده، بریدگی و برآمدگی‌هایی روی صفحه‌های تاشو ایجاد می‌شود.

گوشی‌های تاشو هوشمند به روز ترین مشخصات سخت افزاری را در خود جای نمی‌دهند

هیچکدام از گوشی‌های تاشو که تاکنون راه اندازی شده‌اند دارای مشخصات سخت افزاری برتر نیستند. هیچکدام از تلفنهای تاشو که تاکنون راه اندازی شده‌اند دارای پردازنده اسنپدراگون 865 نیستند، پردازنده‌ای که احتمالاً تمام گوشی‌های رده بالای سال 2020 (حداقل آنهایی را که در نیمه اول راه اندازی می‌شوند) از آن بهره می‌برند. به منظور کاهش قیمت، برنده ها سعی می‌کنند از مشخصات سخت افزاری پایین‌تری در گوشی‌های هوشمند استفاده کنند.

کار تعمیر گوشی‌های تاشو دشوار است

تمام گوشی‌های تاشو که تاکنون راه اندازی شده‌اند، در تست‌های تعمیرپذیری ضعیف بوده‌اند. موتورولا Razr در تعمیرات توسط iFixit “پیچیده‌ترین” گوشی لقب گرفته است؛ اما شرایط زد فلیپ به مراتب بهتر است.

تعمیر یک گوشی هوشمند تاشو گران است

از آنجا که تعمیر گوشی‌های تاشو دشوار است، در صورت بروز مشکل برای تعمیر آن باید هزینه‌های زیادی را بپردازید.

شما باید هنگام استفاده از تلفن‌های تاشو دقت بیشتری داشته باشید

با توجه به تعمیرپذیری سخت و هزینه‌های گزاف، تلفن‌های تاشو باید با احتیاط استفاده شوند. شما نمی‌توانید از آنها همانند گوشی‌های معمولی استفاده کنید.

گوشی‌های تاشو در مرحله نوپا قرار دارند و تنوع آنها کم است

بازار گوشی‌های هوشمند تقریباً داغ است. گزینه‌های مختلفی با قیمت‌های متنوعی وجود دارند. با این حال، این مورد در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو صدق نمی‌کند. با وجود فناوری که هنوز در مرحله تکاملی است، گزینه‌های زیادی برای خریداران وجود ندارد.

گوشی‌های تاشو دوربین های فوق العاده‌ای ندارند

نه تنها پردازنده‌های رده بالا در گوشی‌های هوشمند تاشو به کار گرفته نمی‌شود؛ بلکه دوربین‌های رده بالا نیز در این گوشی‌ها استفاده نخواهد شد. هیچکدام از گوشی‌های تاشو از دوربین‌های با سنسورهای قوی و پیشرفته بهره نمی‌برند. دوربین‌های به کار رفته شده در گوشی‌های تاشو ممکن است در بسیاری از گوشی‌های هوشمند میان رده پیدا شوند.

گوشی‌های هوشمند تاشو تنها طراحی متفاوتی دارند

بزرگ‌ترین دلیل خرید گوشی‌های تاشو فقط طراحی جدید و منحصر به فرد آنها است. تاکنون هیچ عامل تمایز دیگری در این گوشی‌های به کار گرفته نشده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها