به تعلیق درآوردن 70 حساب طرفدار بلومبرگ توسط توئیتر

0
1558

توئیتر 70 حساب طرفدار مایکل بلومبرگ، نامزد ریاست جمهوری را به دلیل نقض قوانین و  “دستکاری این شبکه اجتماعی ” مسدود کرد. کمپین بلومبرگ به شدت روی رسانه‌های اجتماعی تمرکز کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، توئیتر روز جمعه اعلام کرد که 70 حساب کاربری توئیتر که در حمایت از فعالیتهای نامزد ریاست جمهوری مایکل بلومبرگ فعالیت داشته‌اند، به حالت تعلیق در آمده‌اند. این اقدام اولین بار توسط لس آنجلس تایمز گزارش شده است.

سخنگوی توئیتر به The Verge گفت: “ما به دلیل نقض قوانینی مانند ارسال هرزنامه‌ها (اسپم) و دستکاری پلتفرم شبکه اجتماعی، گروهی از حسابها را به تعلیق در آوردیم.”

روز جمعه ده‌ها حساب در توئیتر که پست‌های بلومبرگ را با محتوای یکسان و مشابه ارائه می‌دادند به حالت تعلیق درآمدند. طبق قوانین توئیتر این حساب‌ها قوانین این شبکه اجتماعی، مبنی بر “عدم استفاده از حساب‌های متعدد، به ویژه برای ارسال محتوی تکراری یا ایجاد تعهد جعلی برای تقویت دروغین گفت‌و‌گو یا ایجاد اختلال در روند آنها” را نقض کرده اند.

طبق اخبار، بلومبرگ شهردار سابق، افرادی با حقوق‌های بالا را استخدام کرده تا حساب‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر ایجاد کنند و برای این نامزد ریاست جمعوری تبلیغاتی را انجام دهند.

بلومبرگ، شهردار سابق شهر نیویورک، هزینه زیادی در تبلیغات تلویزیونی و رسانه‌های اجتماعی صرف کرده است و بیش از 1 میلیون دلار روزانه در فیس بوک هزینه می‌کند. برخی از آنها به صورت سنتی از طریق ابزارهای تبلیغاتی که توسط فیس بوک و گوگل ارائه شده‌اند؛ انجام می‌شوند و کمپین بلومبرگ نیز در این راستا تلاش می‌کند.

به عنوان بخشی از این استراتژی، ستاد انتخاباتی بلومبرگ صدها نفر را در کالیفرنیا استخدام کرده است تا پیام‌های مثبتی درباره شهردار سابق و مبارزات انتخاباتی وی در فیس بوک، توئیتر و اینستاگرام منتشر کنند. با ارسال این پیام‌ها افراد می‌توانند ماهانه 2500 دلار درآمد کسب کنند.

سابرینا سینگ، سخنگوی بلومبرگ در پاسخ به تعلیق درآمدن حساب‌ها توسط توئیتر، به The Verge گفت كه این كاركنان کمپین تشویق می‌شوند “تا از طرف ستاد مایك بلومبرگ در حسابهای رسانه‌های اجتماعی خود كار کرده و تبلیغ کنند”. سینگ ادامه داد: “از طریق Outvote [یک برنامه تبلیغاتی در مورد رأی دهندگان] مطالب توسط کارمندان و داوطلبان در شبکه دوستان و خانواده خود به اشتراک گذاشته می‌شود و قرار نیست کسی را گمراه کند”.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها