به روزرسانی جدید گوشی میت 20 پرو هواوی ؛ تلفیقی از ویژگی های خاص و جذاب

0
521
به روزرسانی جدید گوشی میت 20 پرو هواوی ؛ تلفیقی از ویژگی های خاص و جذاب

به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت هواوی و گوشی میت 20 پرو این شرکت منتشر شده که نشان می دهد به روزرسانی جدید این گوشی به بازار عرضه شده و دارای ویژگی های خاص و جذابی است.

رونمایی از به روزرسانی جدید گوشی میت 20 پرو هواوی

گوشی میت 20 پرو هواوی از خیلی جهات مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است و کیفیت دوربین آن توانسته نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. هفته گذشته به روزرسانی جدید این گوشی به بازار عرضه شد و گفته شده ارتقاهای بی نظیری در زمینه کیفیت هرچه بیشتر این گوشی به آن اضافه شده است. یکی از ویژگی های ارتقا یافته این گوشی ویژگی قفل صفحه نمایش و باز شدن آن به وسیله اسکن چهره است.

حجم و اندازه این به روزرسانی در گوشی کاربران

نسخه جدید به روزرسانی گوشی میت 20 پرو هواوی با نام مخصوص خود یعنی نسخه شماره 9.0.0.171 و با حجم 482 مگابایت به بازار عرضه شده است. اولین تغییرات اساسی این گوشی در بخش سیستم امنیتی تشخیص چهره دیده می شود که باعث ارتقا کیفیت و کارایی آن شده است.

ارتقا بخش دوربین و افزونه های جذاب آن

در مورد دوربین اصلی و پشتی گوشی هم گفته می شود که این به روزرسانی می تواند باعث ارتقا هرچه بیشتر  دوربین و همچنین بخش Master AI این دوربین شود.

این به روزرسانی همچنین باگ های کوچکی که در بخش عکس ها و پیش نمایش آن وجود داشت را نیز به طور کامل برطرف کرده است. به روزرسانی جدید گوشی میت 20 پرو هواوی در کنار این موضوعات ، باگ موجود در برنامه دوربین که جلوی اجرای آن را می گرفت را نیز برطرف کرد.

بسته امنیتی به روزرسانی جدید گوشی میت 20 پرو هواوی

در نهایت این به روزرسانی دارای بسته امنیتی ماه دسامبر بوده و همه ما از این موضوع مطلع هستیم که شرکت هواوی علاقه به ارائه سریع به روزرسانی برای گوشی های خود را ندارد و به طور کلی می توانیم بگوییم که این کمپانی تا الان کار خود را به خوبی انجام داده است.رونمایی از به روزرسانی جدید گوشی میت 20 پرو هواوی

گوشی میت 20 پرو هواوی

یکی از گوشی های پرچم دار شرکت هواوی گوشی میت 20 پرو هواوی است که توانسته نگاه هر کاربری را به خود جلب کند. این گوشی با کیفیت خاص خود رقبای خود را از راه به در کند. در یکی از مواردی که این گوشی توانست تمام رقبای خود را شکست دهد در زمینه دوربین این گوشی است که هیچ گوشی نتوانست کیفیت این دستگاه را داشته باشد.

قطعا در ماه های آینده باز هم خبرهای بیشتری در مورد گوشی میت 20 پرو هواوی منتشر خواهد شد که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد. ما باز هم منتظر خبرهای جذاب در مورد این گوشی هستیم. شرکت هواوی هم امسال به نظر می رسد که تصمیم های بزرگی برای گوشی های تولیدی خود در بازار دارد.

نظر شما در مورد به روزرسانی جدید گوشی میت 20 پرو هواوی چیست؟آیا شما این به روزرسانی را نصب کرده اید؟ نظر شما در مورد این ویژگی های جدید چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها