کدام گوشی های سامسونگ به روز رسانی اندروید 10 را دریافت می کنند؟

0
960
کدام گوشی های سامسونگ به روز رسانی اندروید 10 را دریافت می کنند؟

به روز رسانی اندروید 10 گوشی های سامسونگ بدون شک برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد، دریافت به روز رسانی جدید برای کاربران همواره خبر خوبی به شمار می رود و به تازگی لیستی از گوشی های سامسونگ که این آپدیت را دریافت می کنند نیز منتشر شده است، با این وجود در نظر داشته باشید که این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

به طور کلی بیشتر گوشی های جدید سامسونگ در سال جاری این به روز رسانی را دریافت می کنند و این موضوع شامل گوشی های میان رده و خوش قیمت سامسونگ نیز می شود به همین دلیل برخی محصولات سری M و A این آپدیت را دریافت می کنند.

در نظر داشته باشید که گوشی های پرچمدار سال گذشته این کمپانی مشهور یعنی Galaxy S9 و Galaxy Note9 نیز در این لیست قرار دارند، با این وجود جای خالی پرچمداران دو سال پیش در این جدول مشهود است اما با توجه به سابقه سامسونگ در دریافت این به روز رسانی هاانتظار داریم گلکسی اس 8 و نوت 8 نیز این آپدیت را دریافت کنند.

متأسفانه ، این لیست در مورد بازه های زمانی این به روز رسانی ها صحبتی نشده است، از این رو سامسونگ هنوز بیانیه ای در این موضوع منتشر نکرده است. با این وجود می توان انتظار داشت که تیم توسعه دهندگان سامسونگ در ابتدا گوشی های پرچمدار این به روز رسانی را دریافت می کنند، با این وجود امیدوار هستیم گوشی های هوشمند سری A نیز این به روز رسانی را دریافت کنند. در ادامه قصد داریم به بررسی گوشی هایی که این به روز رسانی را دریافت می کنند بپردازیم.

به روز رسانی اندروید 10 گوشی های سامسونگ بدون شک برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد

گوشی های سری نوت که آپدیت اندروید 10 را دریافت می کنند

گوشی های هوشمند گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس، نوت 10 پلاس نسخه 5G و نوت 9 این به روز رسانی را دریافت می کنند. البته همانطور که بیان شد انتظار می رود این آپدیت برای نوت 8 نیز عرضه شود. در نظر داشته باشید که گلکسی فولد نیز این به روز رسانی را دریافت می کنند.

گوشی های سری اس که آپدیت اندروید 10 را دریافت می کنند

گوشی های هوشمند اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ای در کنار نسخه 5G پرچمدار سامسونگ آپدیت اندروید 10 را دریافت می کنند و همچنین موبایل های سال گذشته سری اس سامسونگ نظیر اس 9 و اس 9 پلاس نیز این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

گوشی های سری نوت که آپدیت اندروید 10 را دریافت می کنند

تبلت های سامسونگ که آپدیت اندروید 10 را دریافت می کنند

تبلت های گلکسی Tab S4، Tab S5e، Tab S6، Tab A 10.1 نسخه 2019 و همچنین Tab A 10.5 نسخه 2018 نیز از جمله محصولاتی خواهند بود که این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

تبلت های سامسونگ که آپدیت اندروید 10 را دریافت می کنند

گوشی های سری A سامسونگ که آپدیت اندروید 10 را دریافت می کنند

گوشی های هوشمند Galaxy A9، Galaxy A7، Galaxy A6، A6+ نسخه های 2018 در کنار گوشی های Galaxy A8s، Galaxy A9 Pro، Galaxy A90 5G، Galaxy A80، Galaxy A70، Galaxy A60، Galaxy A50، Galaxy A50s، Galaxy A40، Galaxy A30s، Galaxy A30، Galaxy A20، Galaxy A20e، Galaxy A10s و Galaxy A10e این آپدیت را دریافت می کنند.

در نظر داشته باشید سایر گوشی های هوشمندی که این به روز رسانی را دریافت می کنند به شرح زیر است:

Galaxy J6/J6 Plus

Galaxy J8/J8 Plus

Galaxy M10

Galaxy M10s

Galaxy M20

Galaxy M30

Galaxy M30s

Galaxy M40

گوشی های سری A سامسونگ که آپدیت اندروید 10 را دریافت می کنند

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها