به روز رسانی جدید گلکسی نوت 9 باعث بهبود کیفیت دوربین عکاسی می شود

0
308
به روز رسانی جدید گلکسی نوت 9 باعث بهبود کیفیت دوربین عکاسی می شود

به روز رسانی جدید گلکسی نوت 9 به تازگی توسط کمپانی سامسونگ در اختیار کاربران قرار گرفته است. این به روز رسانی را نمی توان یک آپدیت بسیار بزرگ برای پرچمدار فعلی سری نوت سامسونگ اعلام کرد اما در بخش دوربین قابلیت های جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد هرچند که هنوز حالت Night Mode برای این گوشی موبایل در نظر گرفته نشده است.

گوشی هوشمند نوت 9 سامسونگ را می توان یکی از برترین محصولات چند سال اخیر سامسونگ دانست. این گوشی هوشمند در بخش دوربین سلفی قدرت بسیار بالایی دارد به نوعی که پرچمداران هواوی با وجود پیشرفت های بسیار زیاد در بخش دوربین اصلی در این قسمت نتوانسته اند  به رقیب قدرتمند خود برسند. حال به روز رسانی جدید گلکسی نوت 9 به بهبود شرایط این بخش نیز کمک بسیاری خواهد کرد.

کمپانی سامسونگ در کنار نسخه امنیتی ماه جاری خود در قالب به روز رسانی نرم افزاری شرایط خوبی را برای کاربران این گوشی هوشمند ایجاد کرده است که شاید نتوان آن ها را نقاط بسیار تاثیر گذاری در نظر گرفت اما شرایط بسیار ساده تری را برای کاربران ایجاد می کند.دوربین سلفی نوت 9 بسیار جذاب تر می شود

دوربین سلفی نوت 9 بسیار جذاب تر می شود

بر اساس اخبار منتشر شده سامسونگ در بخش دوربین سلفی قابلیت سوییچ کردن FOV را در اختیار کاربران قرار می دهد، از این ر کاربران می توان در بخش دوربین سلفی حالت مورد نیاز خود را میان گزینه استاندارد و فوق عریض انتخاب کنند.

موضوع دیگری که در این به روز رسانی به چشم می خورد، قابلیتی مانند حالت شب یا همان Night Mode است. این قابلیت شبیه به ویژگی یاد شده در پرچمدار سری اس نیست و باید آن را نسخه پایه ای از این ویژگی در نظر گرفت. در این به روز رسانی گزینه حالت شب به رابط کاربری دوربین اضافه می شود که همانطور که بیان شد یک حالت نسخه پایه است. در کنار این موضوع GPS دوربین نیز بهبود پیدا کرده و در انتها نیز این موضوع را می توان بیان کرد که تم تاریک نیز برای کاربران در نظر گرفته شده که می توانند آن را برای زمان های پس از غروب آفتاب برنامه ریزی کنند.

البته این موضوع را باید در نظر گرفت که عدم قرار گرفتن حالت تاریک در این گوشی هوشمند به دلیل این موضوع نیست که سامسونگ نمی توانست آن را در به روز رسانی جدید گلکسی نوت 9 در اختیار کاربران قرار دهد و در حال حاضر ترجیح داده که این موضوع را برگ برنده ای در میان گوشی های این برند برای پرچمدار سری اس خود داشته باشد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها