به روز رسانی جدید Apple Music

0
390

کالاسودا_ به تازگی شرکت اپل از به روز رسانی جدید خود برای برنامه محبوب Apple Music رونمایی کرده است و در این به روز رسانی تلاش کرده یکی از مشکلات بزرگ این برنامه را برطرف کند.

به روز رسانی جدید Apple Music

این برنامه در بخش اطلاعات هنرمند نمی توانست به روشی مناسب این اطلاعات را نمایش دهد. قبلا در این برنامه تک آهنگ ها و مجموعه آهنگ های یک هنرمند همگی در یک بخش نمایش داده می شدند که اصلا جلوه خوبی نداشت. اگر شما می خواستید یک آلبوم خاص از خواننده را مشاهده کنید، باید در میان بسیاری از مطالب بی ربط جست و جو می کردید تا بتوانید آن را مشاهده کنید. این روش باعث می شود کاربر نتواند به راحتی آلبوم موردنظر خود را پیدا کند که در نوع خود ناراحت کننده است.

تازه های Apple Music

حال اوضاع خیلی بهتر از قبل شده و در این به روز رسانی چارچوب آلبوم های هنرمندان و مطالب آنها بهتر از قبل طراحی شده است. بخش تک آهنگ ها و آلبوم های کوتاه یک خواننده هم به خوبی از هم جدا شده است. در این به روز رسانی از بخش آلبوم های خاص هم رونمایی شده است که کارهای محبوب هنرمند را برای کاربران نمایش می دهد. این بخش هنوز کامل نشده است و امکان دارد اطلاعات آن تا حدودی ناقص باشد.

تغییرات در آینده

قطعا هیچ بخشی کامل و عالی نیست و نیاز به تغییرات و بهبود دارد. احتمالا این بخش از نسخه لوکس و بازخوانی شده هم با وجود قرار گرفتن در این لیست می تواند کمی بهم ریختگی ایجاد کند. ولی تصاویر چارچوب این آلبوم ها بهتر از قبل شده است. این به روز رسانی جدید قطعا یک پیشرفت برای این شرکت محسوب می شود که می تواند باعث افزایش کیفیت این برنامه نیز شود. ما هم امیدواریم که این برنامه هر روز بهتر از روزهای قبل شود.

گفتنی است کاربران می توانند پس از به روز رسانی این برنامه از این بخش جدید استفاده کنند.

شرکت اپل در چند روز گذشته تغییرات جدیدی برای این برنامه اعمال کرده است که می تواند قدم های بزرگی برای این شرکت در جهت بهبود این اپلیکیشن پرطرفدار باشد. قطعا در روزهای آینده خبرهای تازه ای درباره این برنامه خواهیم شنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها