عرضه به روز رسانی های جدید شیائومی فروش محصولات این برند را افزایش می دهد؟

0
1135
عرضه به روز رسانی های جدید شیائومی فروش محصولات این برند را افزایش می دهد؟

عرضه به روز رسانی های جدید شیائومی فروش محصولات این برند را افزایش می دهد؟کالاسودا- زمان عرضه به روز رسانی های جدید شیائومی به صورت رسمی اعلام شد. کمپانی چینی شیائومی به تازگی به روز رسانی های بیشتری را برای کاربران ارسال می کند و به همین دلیل بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند که نیاز به استفاده از آخرین سیستم عامل اندروید دارند می توانند با خیال راحت از این برند قدرتمند استفاده کنند، حال قصد داریم به بررسی به روز رسانی های جدید این محصولات بپردازیم:

در حال حاضر بیشتر گوشی های هوشمند با اندروید اوریو در بازار حضور دارند اما برخی از میان رده ها هنوز این به روز رسانی  را دریافت نکرده اند و در انتظار عرضه این به روز رسانی هستند.

گوشی های هوشمندی که اندروید هشت را به زودی دریافت می کنند:

زمان عرضه به روز رسانی های جدید شیائومی برای گوشی هایی که در حال حاضر از اندروید هفت بهره می برد مربوط به سه ماه اخر سال 2018 می شود و گوشی های هوشمند Redmi 5 Plus، Mi 5X ، Redmi 5 و Redmi 5A این به روز رسانی را دریافت می کنند. سایر محصولات این برند به خصوص میان رده های این برند به روز رسانی اندروید اوریو را دریافت کرده اند و در صورت اعلام به روز رسانی اندروید 9 برای گوشی هوشمند خود می توانند منتظر عرضه به روز رسانی جدید برای این برند باشد.

عرضه به روز رسانی های جدید شیائومی فروش محصولات این برند را افزایش می دهد؟

کدام گوشی های هوشمند به روز رسانی های جدید شیائومی را دریافت می کنند؟

بر اساس اخبار منتشر شده در مورد گوشی های هوشمند شیائومی مدل های می میکس 2 اس ، می 8 و می 8 اکسپلورر تا کنون اندروید 9 را دریافت کرده اند و می میکس سه نیز با این نسخه اندروید روانه بازار فروش خواهد شد. گوشی های هوشمند می 8 اس ای و می 8 پرو در کنار می مکس 3 نیز در سه ماه آخر سال میلادی این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

کمپانی شیائومی با انتشار این خبر علاوه بر اعلام این موضوع که گوشی های هوشمند این برند حداقل یک به روز رسانی را دریافت می کنند این موضوع که برند های چینی به روز رسانی دریافت نمی کنند را رد کرد تا بتواند ذهنیت بهتری را برای کاربران خود ایجاد کند. با این وجود این برند چینی در بخش نرم افزاری همچنان ضعیف تر از بسیاری برند ها است و باید منتظر پیشرفت های بیشتری در این زمینه توسط برند شیائومی باشیم.حال بایددید آیا عرضه به روز رسانی های جدید شیائومی فروش محصولات این برند را افزایش می دهد؟

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها