به زودی بازی PUBG برای PS4 رونمایی می شود

0
1135

کالاسودا_ خبری که به تازگی از سوی سایت های معتبر منتشر شده است ، نشان می دهد که بازی PUBG به زودی برای کنسول PS4 رونمایی می شود.

بازی معروف و محبوب Player Unknowns Battlegrounds یا همان PUBG یکی از جذاب ترین بازی های موجود برای گیمرها است و سایت های معروف این موضوع را مشخص کرده اند که عرضه انحصاری این بازی برای Xbox One به پایان خود نزدیک می شود. نسخه موبایل این بازی برای سیستم عامل اندروید و iOS هم در اوایل سال 2018 به بازار عرضه شد.

سبک بازی PUBG و رقبای آن

بازی PUBG به سبک Battle royale بوده و محبوبیت بسیاری بین کاربران و حتی منتقدین پیدا کرده است. در بهترین حالت این بازی حدود سه میلیون کاربر فعال داشته است. بازی های دیگری نیز در حال رقابت با این بازی مشهور و جذاب هستند که می توانیم به بازی هایی مانند Battlefield V ، Call of Duty و Fortnite اشاره کنیم.

آیا بازی PUBG برای کنسول PS4 رونمایی می شود؟

بعد از اینکه این بازی به صورت رسمی برای PC در سال 2017 عرضه شد ، به محبوبیت بالایی دست یافت و همین موضوع باعث شد تا شرکت مایکروسافت وارد عمل شود و نسخه انحصاری آن را در ماه دسامبر برای کنسول Xbox One خریداری کند. در جولای سال 2018 این بازی حدود هشت میلیون نسخه فروش داشت.

البته این نسخه دارای باگ های نیز بود که بعضی اوقات خودنمایی می کرد. بعد از نمایان شدن این باگ ها شرکت تولید کننده بازی PUBG تصمیم گرفت تا به روزرسانی برای این بازی منتشرکند تا این مشکلات به خوبی برطرف شوند.

جزئیات نسخه جدید بازی PUBG

هنوز از جزئیات این به روزرسانی و ویژگی ها و نقشه های اضافه شده به این بازی چیزی به گوش نرسیده است و به نظر می رسد این نسخه جدید برای کنسول PS4 خواهد بود و این شرکت منتظر است تا زمان ارائه انحصاری این بازی برای شرکت مایکروسافت به پایان برسد و بعد آن را به بازار عرضه کند. اینطور که به نظر می رسد تمام باگ های موجود در بازی قرار است برطرف شود.

این اولین بار نیست که سایت های معتبر خبر رونمایی بازی های جدید را منتشر می کنند و اوایل امسال هم این سایت ها زمان رونمایی از بازی Fortnite را برای دستگاه نینتندو سوئیچ منتشر کرده بودند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها