به زودی پیام رسان فیسبوک از دستیار صوتی پشتیبانی می کند

0
449
به زودی پیام رسان فیسبوک از دستیار صوتی پشتیبانی می کند

به زودی پیام رسان فیسبوک از دستیار صوتی پشتیبانی می کندکالاسودا_ به تازگی خبری در مورد فیسبوک منتشر شده است که می تواند برای کاربران و علاقمندان به این شرکت جذاب باشد. این شرکت تصمیم دارد که به زودی از دستیار صوتی در پیام رسان فیسبوک استفاده کند که می تواند خبری جالب توجه برای همگان باشد.

شرکت فیسبوک تصمیم دارد که ارتقاهای مناسبی را برای پیام رسان فیسبوک به بازار عرضه کند. می توانیم بگوییم بهترین افزونه در این زمینه می تواند پشتیبانی از دستیار صوتی باشد و این موضوع را شرکت فیسبوک نیز تایید کرده است. بر اساس گفته های تیم توسعه دهنده شرکت فیسبوک ، به زودی گزینه ای به نام M به پیام رسان فیسبوک اضافه خواهد شد که به معنی فعال سازی دستیارصوتی در این پیام رسان است و کاربر می تواند با استفاده از آن کارهای خود را در این برنامه انجام دهد.

ویژگی های دستیار صوتی در پیام رسان فیسبوک

هنوز جزئیاتی در مورد کارایی این دستیارصوتی منتشر نشده است زیرا این تیم هنوز در حال کار روی سیستم این بخش هستند. یکی از مشخص ترین کارایی های این برنامه می تواند دستور تایپ پیام ها زمانی که شما در حال رانندگی هستید باشد که قطعا این یکی پر کاربردترین دستورهای این دستیار صوتی خواهد بود. حتی افرادی که دارای ناتوانی دارند می توانند به راحتی از این افزونه و دستیار صوتی استفاده کنند.

در حالی که شرکت فیسبوک خبری در مورد اضافه شدن این دستیار صوتی منتشر نکرده است ولی خبرها حاکی از آن است که این شرکت در حال آزمایش این افزونه به صورت داخلی است. این شرکت اعلام کرده است که بعضی اوقات افزونه ها توسط کارمندان شرکت آزمایش می شود و این موضوع امری طبیعی است.

به زودی پیام رسان فیسبوک از دستیار صوتی پشتیبانی می کند

رقابت با برنامه های مشابه دیگر

درست که شرکت فیسبوک می توانست افزونه های بیشتری را به پیام رسان خود اضافه کند ولی اضافه شدن این دستیار صوتی به برنامه می تواند نشان دهد که این شرکت تصمیم دارد تا به رقابت با برنامه ی iMessage یا برنامه های دیگر بپردازد. بعضی از این ویژگی ها شاید آینده موفقی نداشته باشند اما به نظر می رسد که این افزونه می تواند طرفداران بسیاری پیدا کند. این افزونه می تواند به عنوان یک همیار برای کاربران باشد و استفاده از این برنامه را برای آنها آسان تر کند.

زمان رونمایی از این افزونه در پیام رسان فیسبوک

قطعا زمان رونمایی این افزونه مشخص نیست و این موضوع را باید شرکت فیسبوک به صورت رسمی اعلام کند ولی امکان دارد که این افزونه در سال آینده به برنامه پیام رسان فیسبوم اضافه شود.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها