به وقت فناوری قهوه بزن

0
375
به وقت فناوری قهوه بزن|کالاسودا

به وقت فناوری قهوه بزن|کالاسودا

کالاسودا_Caffe’ thermos نام یک محصول هوشمند برای قهوه خورهای حرفه ای است که میزان مصرف کافئین کاربران را بررسی و مدیریت می کند.

اگر قهوه خور حرفه ای هستید،می دانید که مصرف کافئین در درازمدت اعتیادآور است.به همین خاطر است که بسیاری از علاقه مندان به قهوه پس از مدتی مشخص عادت می کنند که به طور روتین قهوه مصرف کنند. با این وجود وابستگی بیش از حد به کافئین عوارضی مثل کم خوابی،استرس، اضطراب و در برخی موارد تشدید حالات افسردگی را به همراه دارد.

بر همین اساس است که شاید لازم است گاهی برای کنترل میزان مصرف کافئین روزانه از ابزاری تکنولوژیک و کمکی استفاده کرد. Caffe’ thermos یک لیوان هوشمند است.لیوانی که مثل یک دوست باهوش و البته دلسوز میزان مصرف کافئین کاربران را مدیریت می کند.

اما روش کار این لیوان دقیقا چگونه است؟

هربار در این لیوان نسکافه یا قهوه درست کنید،فورا وارد چرخه ای هوشمندانه از آنالیز محتویات لیوان خود می شوید.لیوان هوشمند Caffe’ thermos به سرعت نرخ چربی، شکر، کافئین و سایر موارد موجود را بررسی می کند.سپس از طریق اپلیکیشن این موارد را به تلفن هوشمند کاربر ارسال می کند.

این موضوع کمک می کند تا کاربر در پایان هر روز درک کند چه میزان کالری ، کافئین یا مایعات مصرف کرده است . این لیوان هوشمند قابلیت همگام سازی با دو سیستم عامل اندروید و ios  را داراست. افزون بر این ها، با لیوان هوشمند Caffe’ thermos با اعتباد به کافئین هم خداحافظی خواهید کرد.

چرا که اگر در طول یک روز مشخص بیش از حد قهوه و مشتقاتش را مصرف کنید از سوی لیوان پیغام های هشدار دریافت خواهید کرد. پیغام هایی که خبر از افراط شما در مصرف کافئین دارند و نگران سلامت شما هستند.سیستم ردیاب لیوان نیز مورد مهم دیگری است که می تواند  کمک کند کاربر هرگز لیوان خود را گم نکند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها