بوی خودروی نو را چگونه از بین ببریم؟

0
357
بوی خودروی نو را چگونه از بین ببریم؟

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که از بوی خودروی نو بدتان می آید؟ فورد به تازگی راه حلی برای این مشکل اندیشیده است.

“بوی خودروی نو” برای بسیاری از افراد خاطره انگیز است، چرا که سوار شدن در خودرویی که به تازگی آن را خریده اید، حس خوبی به شما می دهد. بسیاری از مردم بوی خاصی را که از داخل خودروهای نو به مشام می ‌رسد، عادی تلقی کرده و حتی آن را دوست دارند، اما جالب است بدانید که ظاهراً در چین اوضاع کمی متفاوت است چرا که شمار قابل ‌توجهی از مشتریان چینی این بو را نمی‌ پسندند.

توجه ویژه فورد به بازار چین به چه دلیل است؟

فورد برای حل مشکل بوی خودروی نو راهکاری ارائه داده است. این شرکت برای مشتریان بازار هدف خود در چین، به ذائقه آنها توجه کرده و راهکاری را ارائه داده تا بتواند یکی از دغدغه های آنها را برطرف کند. این شرکت یک پتنت را به ثبت رسانده که کاربر با کمک آن بتواند از شر بوهای داخل خودرو خلاص شود. فورد این کار را تنها به این دلیل به انجام رسانده است زیرا بوی ماشین جدید در چین اصلا مورد پسند مشتریان نیست. مشتریان چین واقعا بوی ماشین نو را دوست ندارند و دلیل آن را استفاده از محصولات جانبی دارای ترکیبات آلی فرار مانند چسب ها و عایق ها و کاورهای ساخته شده از چرم می دانند. بازار خودروی چین یکی از پر درآمدترین بازارها است و فورد می خواهد حساسیت بیشتری نسبت به مشتریان خود و نیازهای آنان نشان دهد. بوی ناخوشایند داخل خودرو به یک مسئله مهم در چین تبدیل شده و فورد موضوع بیشتری به این موضوع نشان داده است.برای بررسی ارزش خرید خودرو بیسو T3 و T5 در این بخش کلیک کنید.

برای رفع این بو چه کار کنیم؟برای رفع بوی خودروی نو چه کار کنیم

بسیاری از افراد خودرو را زیر نور آفتاب پارک می کنند یا از بوگیرهای مخصوص خودرو استفاده می کنند. بسیاری دیگر نیز پنجره ها را تا مدت ها پایین می دهند و بخشی نیز کولر را روشن می کنند. اما فورد در این ثبت اختراع از نرم افزاری برای درک موقعیت خودرو و تنظیم هوای داخل آن استفاده می کند. به نظر می رسد که این نرم افزار روی خودروهایی جواب می دهد که تا میزانی دارای فناوری خودران هستند. در واقع فناوری خودران خود تشخیص می دهد که زیر نور خورشید پارک کند تا از میزان این بو کاهش دهد. در حال حاضر خودروهای خودران و نیمه خودران حتما باید همراه با یک راننده حرکت کنند و هیچ کدام مجاز به رانندگی و پارک تنهایی نیستند.

جالب است بدانید این نخستین تلاش فورد در این زمینه برای مقابله با بوی خودروهای نو نیست. چند سال پیش بود که این شرکت با کار گذاشتن محفظه های حاوی زغال چوب را در محصولات برند لوکس لینکلن جاسازی  و سعی کرده بود آنها را بدون بویی خاص به مشتریان تحویل دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها