بیتکوین چگونه کار می کند؟

0
627

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بیتکوین این ارز دیجیتال حیرت انگیز بپردازیم و شیوه کار بیتکوین را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

بیتکوین چیست؟

بیتکوین چیزی شبیه به پول است و حالتی اقتصادی و مالی دارد. بیتکوین می تواند به ما پول و ارز آینده را نشان دهد. بیتکوین یک ارز مجازی و دیجیتال است که از دل اینترنت ، کامپیوترهای قدرتمند و افرادی که به دنبال ارز جدید و جایگزین بودند ، خلق شده است.

خرید از فضاهای مختلف به وسیله بیتکوین

بیتکوین شباهت بسیاری را با ارزهای کنونی دنیا دارد و مقبولیت آن توسط اشخاص مختلف ، تاجران ، فروشنده ها و خیلی از نهادها آنلاین و آفلاین دیگر تایید شده است. شما می توانید محصولات مایکروسافت را با استفاده از بیتکوین خریداری کنید. شما همچنین می توانید بلیط هواپیما یا حتی کارت هدیه فروشگاه های مختلف را با بیتکوین خریداری کنید.

ویژگی های منحصر به فرد بیتکوین

یکی دیگر از تفاوت های بیتکوین با دیگر ارزهای رایج جهان این است که توسط دولتی پشتیبانی نمی شود و کاملا یک ارز مستقل است. بیتکوین هیچ ارتباطی با بانک یا نهادی ندارد و این ارز دیجیتال در دنیای دیجیتال توسط ریاضی دانان و پروتکل های امنیتی مختلف حفاظت می شود. شما می توانید از بیتکوین در تمام معاملات واقعی استفاده کنید. برای این کار شما اول باید بیتکوین خود را از هر طریقی که دوست دارید خریداری کنید. حالا این روش می تواند از طریق کارت های اعتباری ، یک حساب بانکی یا حتی پول نقد باشد. پس از این کار بیتکوین شما به کیف پول دیجیتال شما منتقل می شود و بعد شما می توانید پرداخت های خود را از طریق حساب خود داشته باشید.

حذف شخص واسطه در داد و ستدها به وسیله بیتکوین

شما معاملات بانکی خود فرد واسطه را به طور کامل حذف می کنید و کارمزد کمتری هم نسبت به قبل پرداخت خواهید کرد. در این روش پرداخت و معامله هویت شما کاملا ناشناس باقی می ماند که همین موضوع هم مزیت ها و بدی های خود را دارا است. به این موضوع فکر کنید که بیتکوین مانند پول نقد در دنیای مجازی است. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که در زمان استفاده از بیتکوین هیچ رد پایی از شما باقی نخواهد ماند که کسی بخواهد سیستم مالی شما را ردیابی کند.

داد و ستد آسان با بیتکوین

خرج کردن و دریافت بیتکوین مانند ارسال یک ایمیل است و شما برای این موضوع می توانید از تلفن همراه یا کامپیوتر خود استفاده کنید. این سادگی شاید در نگاه اول گول زننده باشد ولی باید این موضوع را در نظر بگیرید که در پس زمینه یک سری معادلات ریاضی و الگوریتم های پیچیده قرار دارد که می تواند امنیت و اعتبار این ارز دیجیتال را تامین کند.

روش های کسب بیتکوین در دنیای دیجیتال کاملا متنوع و خاص هستند ، برای مثال شما می توانید به جای خرید بیتکوین ، این ارز را به وسیله سخت افزارهای مخصوص به اصطلاح ماین یا همان استخراج کنید. البته تمام این موارد به انتخاب شما بستگی دارد که بخواهید از چه روشی بیتکوین را به کیف پول دیجیتال خود اضافه کنید.

نظر شما در مورد این ارز دیجیتال و استثنایی چیست؟ آیا تا به حال داد و ستدی با استفاده از بیتکوین داشته اید؟؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها