بیش از ۱۲۰۰ پهباد المپیکی رکورد شکستند 

0
418

بیش از ۱۲۰۰ پهباد المپیکی رکورد شکستند |کالاسوداکالا سودا _ افزون بر ۱۲۰۰ پهباد که در مراسم  آغاز المپیک زمستانی در آسمان کره جنوبی پرواز کردند موفق شدند رکورد دار بالاترین نرخ پرواز پهبادها در آسمان شوند . نرخی که حتی رکوردهای گینس را نیز جا به جا کرد .

با توجه به آن چه ارزیابان گینس ثبت کرده اند، نشانگر نوری ۱،۲۲۰ هواپیمای بدون سرنشین در کره جنوبی پیش ثبت شده است و در این میان بیش از  ۳۰۰ پهباد وظیفه تشکیل حلقه های المپیک را بر عهده داشتند . هر یک از این پهبادهای پلاستیکی به چراغ های LED  مجهز است که می تواند بیش از ۴ میلیارد ترکیب  رنگ ایجاد کند. این پهبادها از راه دور و توسط یک ناوگان  کامپیوتر ی و یک خلبان کنترل می شود.

بر اساس آمارهای بین المللی ، این یک رکورد جهانی گینس برای هواپیماهای بدون سرنشینی است که به طور همزمان پرواز  کنند. رکورد دار قبلی این نوع پرواز آلمان بود که با عدد  ۵۰۰ پهباد در آسمان ، از سال ۲۰۱۶ تا کنون بی رقیب مانده بود  . نکته جالب در خصوص این رکوردها این است که هر ۲ رکورد  به مراسم نور افشانی و پهبادهایی مرتبط است که قادر به شلیک گلوله های رنگی در آسمان هستند .

-Intel-Disney-Drones-|کالاسودادر جریان المپیک امسال کره ای ها نه تنها اعتبارات تکنولوژیک خود را به رخ چهانیان کشیدند ، بلکه در این میان کره ای ها از برخی ابداعات جدید خود نیز رونمایی کردند . برای مثال: DJI Mavic Air کوچکترین، هوشمند ترین و متفاوت ترین هواپیمای بدون سرنشین و  تاشوی جهان است که در این مراسم مورد استفاده قرار گرفته است .

به نظر می رسد کره ای ها میزبانانی شایسته برای المپیک امسال بودند ، نظر شما چیست ؟