بیش از 34 هزار سیم کارت مسدود شد

0
115

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا به امروز حدود 34 هزار و 145 سیم کارت را به دلیل ایجاد مزاحمت پیامکی مسدود کرده است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دست به مسدود کردن سیم کارت هایی زده که با ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان تلفن همراه مزاحمت ایجاد می کنند.

طبق اعلام رگولاتوری، تا به امروز 34 هزار و 145 سیم کارت در این راستا مسدود شده اند.

این در حالی است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدت ها قبل به سرویس های افزوده تذکر داده و به منظور پایان دادن به آن ها تلاش بسیار می کند.

روز گذشته نیز محمدجواد آذری جهرمی با انتشار کلیپی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در راستای حمایت مردم از قطع سرویس های ارزش افزوده موبایل نوشت: از مردم دوست داشتنی برای حمایت از پایان سرویس های ارزش افزوده (VAS ) که لطف کردند و دایرکت فرمودند، سپاسگزارم.

وی گفت: شاید وقتش رسیده باشد که به زودی «کل سرویس‌های ارزش افزوده» را برای همیشه تعطیل کنیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: کم شدن بی دلیل از اعتبار تلفن همراه مخصوصا مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها به پایان خواهد رسید. ‏دوستان دیگر به یقین رسیده‌اند که در مورد ⁧حق‌الناس⁩ هیچ خط قرمزی ندارم، مخصوصا اگر از جیب مردم دزدی شود.

این در حالی است که هفته گذشته آذری جهرمی در توییتر خود نوشت: شاید وقتش رسیده باشد که به زودی «کل سرویس‌های ارزش افزوده» را برای همیشه تعطیل کنیم.دوستان دیگر به یقین رسیده‌اند که در مورد ⁧حق‌الناس هیچ خط قرمزی ندارم. مخصوصا اگر از جیب مردم دزدی شود!

گفتنی است، آذری جهرمی در خصوص از بین رفتن سرویس های ارزش افزوده تلاش های بسیار داشته و استفاده از *۸۰۰# را برای حل این مشکل و خروج مردم از سرویس های اجباری ارزش افزوده به آن ها پیشنهاد داده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها