ترفند بی صدا کردن گوگل اسیستنت برای کاربران اندروید

0
789
ترفند بی صدا کردن گوگل اسیستنت برای کاربران اندروید

آیا هنگامی که دستیار صوتی گوگل با جواب دادن به سؤال شما شروع به کار می کند، عذا می گیرید و دوست دارید که حالت خروجی گفتار این دستیار فعال نباشد؟  اگرچه ممکن است اطلاعاتی داشته باشد که شما بدانید اما دوست دارید که این کار را در سکوت انجام دهد، چرا که شاید در موقعیتی نباشید که بتوانید با این دستیار مکالمه کنید.

راه حل گوگل برای بی صدا کردن گوگل اسیستنت

خوشبختانه ، گوگل راه حلی برای این موضوع ارائه داده است. بخش جدیدی برای دستیار صوتی گوگل به به صفحه پشتیبانی این برنامه اضافه شده است که به کاربران می گوید که چگونه خروجی گفتار خود را خاموش کنند.

خاموش کردن خروجی گفتار گوگل اسیستنت روی پاسخ هایی که از دستیار Google می گیرید تأثیر نمی گذارد. بلکه همچنان پاسخ ها را روی گوشی خود مشاهده خواهید کرد، تنها تفاوتش این است که با صدای بلند خوانده نمی شوند و اگر در شرکت، اداره، مهمانی یا جایی که می خواهید در عین حال که سرچی انجام می دهید، گوگل اسیستنت با صدای بلند نتایج را به شما اعلام نکند، این روش عالی است.

راه حل گوگل برای بی صدا کردن گوگل اسیستنت

خاموش کردن خروجی گفتار دستیار گوگل اسیستنت:

  • دکمه Home را روی دستگاه اندرویدی خود لمس کرده و نگه دارید یا بگویید “OK Google” یا Hey Google

وقتی کادر دستیار از پایین بالا آمد ، روی نماد قطب نما در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

  • پس از آن ، روی تصویر نمایه خود یا در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  • به setting و سپس Assistant بروید.
  • از آنجا به “phone” و سپس “Voice and speech” بروید.
  • روی گفتار خروجی ضربه بزنید و یک کادر با دو گزینه ظاهر می شود. برای خاموش کردن دستیار Google ، ” Hands-free only ” را انتخاب کنید.
  • برای بازگشت صدای دستیار دیجیتال ، دستورالعمل های بالا را دوباره دنبال کنید و وقتی به آخرین کادر رسیدید ، “ON” را انتخاب کنید.

خاموش کردن خروجی گفتار دستیار گوگل اسیستنت:

حل مشکل بی صدا کردن دستیار گوگل

ظاهرا بسیاری از کاربران اندرویدی قادر به یافتن بخش “voice and speech” در دستیار نیستند. لازم است بدانید که صفحه پشتیبانی دستیار گوگل به روز شده است ، بنابراین فرض می کنیم که شما باید به روز رسانی این برنامه را انجام دهید. ما توانستیم آن را در گوشی پیکسل 2 ایکس ال با اندروید 10 نسخه بتا 6 انجام دهیم.  باید خاطرنشان کنیم که گوگل در صفحه پشتیبانی ذکر نکرده است که این ویژگی محدود به اندروید 10 است ، بنابراین اگر گوشی شما اندروید 9 یا پایین تر دارد می توانید بررسی کنید که آپدیت آن به اندروید 10 برای شما ارائه شده است یا خیر.

از آنجا که در این حالت تایپ کردن یک سؤال برای دستیار صوتی گوگل همیشه به یک پاسخ غیر کلامی منجر می شود، ویژگی جدید فقط در مورد سؤالاتی اجرا می شود که با دستیار مجازی دیجیتال صحبت می شود.

حل مشکل بی صدا کردن دستیار گوگل

آیا شما از گوگل اسیستنت در گوشی خود راضی هستید و بیشتر چه کاری را با ان انجام می دهید؟ آیا تاکنون خاطره ای از فعال شدن ناگهانی خروجی گفتار این دستیار داشته اید؟ آن را با ما در میان بگذارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها