تأثیر منفی دورکاری روی سلامت افراد

0
2396

کروناویروس زندگی شخصی و کاری را در سراسر جهان دچار تغییر کرده است؛ بسیاری از افراد به دورکاری روی آورده‌اند. اگر چه دورکاری و کار در خانه راه حل خوبی در این شرایط بحرانی است؛ با این حال یک راه حل کوتاه مدت است و در طولانی مدت امکان پذیر نبوده و بر سلامتی تاثیر منفی می‌گذارد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، در این مقاله با تاثیرات منفی و تکان دهنده دورکاری بر روی سلامت جسمی و روحی آشنا می‌شوید.

تاثیرات منفی کار از راه دور

کار از راه دور بهترین گزینه برای انجام وظایف در همه گیری کروناویروس است؛ علاوه بر این شما می‌توانید مدت زمان بیشتری با خانواده‌تان باشید و بین کار و زندگی‌تان تعادل ایجاد کنید.

کمردرد

در طول همه گیری و در دورکاری، انسان ها در شرایط ایده‌آل کار نمی‌کنند. آن‌ها به جای استفاده از میز و صندلی استاندارد و ارگونومیک، در رختخواب و به صورت خوابیده به کارهای خود می‌پردازند که در بلند مدت باعث ناراحتی و صدمه به بدن خواهد شد.

بیخوابی

در همه گیری کروناویروس، به نظر می‌رسد وظایف بیشتر شده است، درخواست‌ها و کارهای خانه بیشتر بر روی شانه‌های شما است و جدا کردن کار از زندگی شخصی دشوار است. در این شرایط برخی افراد به بی خوابی دچار می‌شوند؛ و در تمام روز به صفحه نمایش خیره شده و به سلامتی خود ضرر می‌رسانند.

استرس و اضطراب

کار در خانه باید استرس را کاهش دهد؛ شما مجبور نیستید صبح زود برای رفتن به کار، بیدار شوید. اما این شرایط ممکن است به مرور استرس شما را بیشتر کنند.

کلام آخر

بدون شک، دورکاری بهترین راه حل نیست، اگرچه راه حلی خوب و ضروری در وضعیت فعلی و همه گیری کروناویروس است. به مرور و با کنترل شرایط، اوضاع به روال عادی باز می‌گردد و دورکاری‌ها به پایان خواهد رسید.

شما می‌توانید در این مدت تأثیرات منفی کار از راه دور را کاهش دهید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها