چطور تاریخچه فرمان ها در الکسای آمازون را پاک کنیم؟

0
273
چطور تاریخچه فرمان ها در الکسای آمازون را پاک کنیم؟

با نفوذ دستیارصوتی و اسپیکرهای هوشمند به داخل خانه ها، افرادی همیشه نگران گوش دادن به صحبت ها و نقض حریم خصوصی هستند.

 این محصولات مانند آمازون اکو در فرمان های خود تنها به دنبال کلمه الکسا هستند. اما آیا نمی توانند به موارد دیگر گوش کنند و فردی به تاریخچه فرمان ها دسترسی نخواهد داشت؟ اخیرا کشف شده که هکرها با کمک این دستیارهای صوتی می توانند کنترل امور منزل را به دست بگیرند. اما خبر خوب این است که می توانید این فرمان های ضبط شده را پاک کنید.

البته این فرمان های ضبط شده برای الکسا به درد بخور هستند و ذخیره شدن آنها به شما کمک می کند که پیش از این چه فرمان هایی به این دستیار داده بودید. همچنین به آمازون و دستیاران این تیم کمک می کند تا الکسا را در طول زمان و با توجه به فرمان هایی که به آن می رسد، در طول زمان بهبود ببخشند. اما در هرصورت اگر نگران ضبط و پخش صدای خود از این دستگاه هستید، می توانید آن را به راحتی حذف کنید.

آمازون امکان انجام این کار را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید رکوردهای صوتی خود را حذف کنید و تمام فرمان های خود را از حافظه این دستگاه خالی کنید. در زیر راهکار انجام این کار برای شما شرح داده می شود.مراحل پاک کردن تاریخچه فرمان ها به صورت تکی:

مراحل پاک کردن تاریخچه فرمان ها به صورت تکی:

  • اگر پیش از این اپلیکیشن الکسای آمازون را دانلود و نصب نکرده بودید، آن را از پلی استور دانلود کنید.
  • در برنامه الکسای آمازون، نوار سمت چپ را بکشید و قسمت Setting یا تنظیمات را انتخاب کنید.
  • در این قسمت روی Alexa Account ضربه بزنید ( معمولا این قسمت اولین گزینه در منوی تنظیمات است)
  • سپس روی History ضربه بزنید. در این قسمت تمام دستوراتی که به الکسا داده اید و انهایی که شنیده اید نشان داده می شود. این دستورات شامل تمام دستگاه های الکسا و حتی اسپیکرهای شخص ثالث هم می شود.
  • روی قسمت ضبط شده و بخش Recording و فرمان خاصی که می خواهید حذف کنید کلیک کنید.
  • همچنین می توانید فرمان ها را بر اساس زمان و تاریخ آن مشاهده کنید.
  • در انتهای صفحه یک گزینه Delete برای حذف صدای ضبط شده ی شما وجود دارد.

پاک کردن تاریخچه فرمان ها به صورت یکجا

در صورتی که بخواهید همه فرمان ها را پاک کنید، باید وارد وبسایت آمازون شوید. متاسفانه این گزینه روی اپلیکیشن و سایت از طریق گوشی کار نمی کند و باید از طریق سایت در حالت دسکتاپ آن را انجام دهید.

با وارد شدن به اکانت خود روی Content & Devices کلیک کرده و وارد Alexa privacy شوید. در این قسمت وارد History شده و Review voice History را بزنید. سپس روی All History کلیک کرده و Delete All Recordings For All History. را بزنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها