تاریخ نمایشگاه WWDC توسط اپل تائید شد

0
1871

کالاسودا – اپل امروز تاریخ نمایشگاه جهانی توسعه دهندگان یا WWDC 2018 را تائید کرد.

همانطور که انتظار میرفت کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل امسال در ماه ژوئن برگزار خواهد شد. این شرکت از این فرصت برای رونمایی پلتفرمهای سیستم عامل مک و ios خود استفاده می کند. دانستن تاریخ دقیق این نمایشگاه برای توسعه دهندگان بسیار دارای اهمیت است.

اپل به طور رسمی تاریخ نمایشگاه توسعه دهندگان خود را ۴ ژوئن ۲۰۱۸ تا ۸ ژوئن اعلام کرد.

شرکتهایی که علاقه مند به حضور در این کنفرانس هستند، میتوانند بلیط های آن را از تاریخ ۱۰ صبح  ۲۲  مارس از طریق وبسایت WWDC اپل خریداری و ثبت نام کنند. شرکت نیز در تاریخ ۲۳ مارس اقدام به صدور بلیطها میکند.

این نمایشگاه تنها محلی محدود به رونمایی از دستگاه های مک و ios نیست، بلکه در سالهای اخیر، اپل پا را فراتر نهاده و این نمایشگاه را به ویترینی برای نمایش سخت افزارهای مختلف نیز تبدیل کرده است. سال گذشته اسپیکر هوم پاد اپل در این نمایشگاه رونمایی شد. آی مک پرو و آیپد پرو ۱۰ و نیم اینچی، ساعت هوشمند WatchOS 4 و هدست ARkit  نیز دیگر سخت افزارهایی بودند که در این مراسم رونمایی شدند.

ارائه نسل بعدی ios و سیستم عامل مک نیز از مهمترین بخشهای این رویداد در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. گزارشهای اخیر نشان میدهد که شرکت مکبوکهای ارزان قیمت و چندین آیپد را نیز در برنامه عرضه خود دارد و احتمال میرود که نمایشگاه جهانی توسعه دهندگان اپل مکان مناسبی برای این کار باشد.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید