تاکسیفای در تعقیب اوبر در کشور کانگوروها

0
348
تاکسیفای در تعقیب اوبر در کشور کانگورو|کالاسودا

تاکسیفای در تعقیب اوبر در کشور کانگورو|کالاسوداکالاسودا – شرکت مسافربری آنلاین استونیایی به نام Taxify که رقیب اوبر شده است، به تازگی پس از اوبر شعبه جدید خود را استرالیا افتتاح کرده است.

روز گذشته شرکت مسافربری انلاین تاکسیفای که متعلق به کشور استونی است، با بیش از 4 هزار راننده کار خود را در شهر سیدنی استرالیا آغاز کرد. مارکوس ویلیگ، موسس و مدیر عامل تاکسیفای طی بیاناتی در این خصوص میگوید: سیدنی شهر بزرگ و مستعد برای کار ماست و از اینکه به بازار استرالیا ورود پیدا کرده ایم بسیار هیجان زده ایم.

 ما مطمئن هستیم که مردم محلی نیز به دنبال گزینه های حمل و نقل جایگزین بیشتری در این کشور بودند و تاکسیفای و رانندگان  خود را موظف میدانند که این خواسته مشتریان را برآورده سازند. او ادامه داد: کار ما بر اساس مدل کسب و کارمان به صورت عادلانه و شفاف پیش میرود و ثبت نام این تعداد راننده در بازه کوتاهی از زمان موید همین مطلب است.

 این شرکت تازه کار برای اینکه بتواند جای اوبر را بگیرد، از تاکتیک ان یعنی کرایه های تخفیفی استفاده کرده است و سفرهای یک ماه اول در سیدنی را نصف قیمت و با پنجاه درصد تخفیف به مشتری ارائه خواهد کرد. البته از نوعی دیگر نیز با اوبر تفاوت دارد و آن اخذ حق کمیسیون کمتر از رانندگان نسبت به اوبر است (15 درصد نسبت به 30 درصد اوبر).

تاکسیفای در حالی اوبر را تعقیب میکند که رقبای دیگری چون لیفت دارد که فعلا مشغول تمرکز و گسترش شعب خود در آمریکای شمالی است و شاید بعدا نیم نگاهی به کشورهایی چون استرالیا داشته باشد و  به رقبای آن اضافه شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها